| |
|
Učitelovo pojetí výuky
Drábová, Simona ; Jakubcová Hajdušková, Lucie (vedoucí práce) ; Novotná, Magdalena (oponent)
v češtině: Bakalářská práce má charakter kvalitativní akční průzkumné sondy. Cílem této práce je popsat specifickou podobu výuky výtvarné výchovy v domě dětí a mládeže a v základní škole. Srovnat tyto podoby výuky a popsat možnosti lektora výtvarné výchovy při vedení výtvarných kroužků a učitele výtvarné výchovy na prvním stupni základní školy. Dále se práce zabývá různými aspekty učitelova pojetí výuky a tím, jak pojetí výuky ovlivňuje vyučování výtvarné výchovy v základní škole a v domě dětí a mládeže. Klíčová slova v češtině: Výtvarná výchova, výuka, pojetí výuky,výtvarné techniky, učitel, lektor, individuální přístup.
|
|
Učitelovo pojetí výuky
Drábová, Simona ; Jakubcová Hajdušková, Lucie (vedoucí práce) ; Novotná, Magdalena (oponent)
v češtině: Bakalářská práce má charakter kvalitativní akční průzkumné sondy. Cílem této práce je popsat specifickou podobu výuky výtvarné výchovy v domě dětí a mládeže a v základní škole. Srovnat tyto podoby výuky a popsat možnosti lektora výtvarné výchovy při vedení výtvarných kroužků a učitele výtvarné výchovy na prvním stupni základní školy. Dále se práce zabývá různými aspekty učitelova pojetí výuky a tím, jak pojetí výuky ovlivňuje vyučování výtvarné výchovy v základní škole a v domě dětí a mládeže. Klíčová slova v češtině: Výtvarná výchova, výuka, pojetí výuky,výtvarné techniky, učitel, lektor, individuální přístup.
|
| |