Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Akustika hudebního klubu
Dostál, Miroslav ; Berka, Pavel (oponent) ; Donaťáková, Dagmar (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou prostorové akustiky uzavřených prostor. V rámci této práce bylo provedeno měření, 3D modelování a následný návrh akustických úprav olomouckého hudebního klubu Metro. K výpočtům byl použit specializovaný software (Odeon Room Acoustics Program). Výsledkem práce je návrh vhodných stavebně-akustických úprav, s nimiž bude docílena optimální doba dozvuku, ve snaze zlepšit fyzikální parametry objektu.
Akustika hudebního klubu
Dostál, Miroslav ; Berka, Pavel (oponent) ; Donaťáková, Dagmar (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou prostorové akustiky uzavřených prostor. V rámci této práce bylo provedeno měření, 3D modelování a následný návrh akustických úprav olomouckého hudebního klubu Metro. K výpočtům byl použit specializovaný software (Odeon Room Acoustics Program). Výsledkem práce je návrh vhodných stavebně-akustických úprav, s nimiž bude docílena optimální doba dozvuku, ve snaze zlepšit fyzikální parametry objektu.
Financování základního školství v ČR
Dosedělová, Radka ; Urbánek, Václav (vedoucí práce) ; Dostál, Miroslav (oponent)
Normativní metoda financování školství se vyvíjí již od roku 1994. Za dobu své existence měla několik podob. Tato metoda byla MŠMT zvolena ve snaze najít co nejobjektivnější způsob rozpisu rozpočtu přímých vzdělávacích nákladů. Z důvodu rozdílných podmínek škol jsou výše nároků těchto škol na tyto náklady tak různorodé, že jednotná normativní metoda se v některých případech velmi těžko uplatňuje. Principy této metody jsou uvedeny v zásadách, které popisují obecné principy normativní metody. Za rozpis přímých vzdělávacích nákladů pro obecní školy je zodpovědný kraj a ten může upravit pravidla rozpisu odlišně od níže uvedených obecných zásad, samozřejmě v rámci zásad vydaných MŠMT ČR pro příslušný rok. V zákoně (§ 161 školského zákona) je normativní metoda definována ve dvou stupních - republikové normativy a krajské normativy. Základem normativní metody je výkon, který je dán počtem dětí, žáků a studentů. Jedná se tedy o systém výkonového financování.

Viz též: podobná jména autorů
32 DOSTÁL, Martin
12 Dostál, Marek
32 Dostál, Martin
3 Dostál, Matěj
5 Dostál, Michal
1 Dostál, Mojmír
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.