|
Návrh marketingové strategie pro firmu PANDOS, s.r.o.
Dosedělová, Denisa ; Lalošák, Miroslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Moje diplomová práce navrhuje marketingovou strategii, se kterou si firma PANDOS obhájí pozici na trhu a udrží si své zákazníky i v době současné hospodářské krize. Součástí práce je analýza vnějšího a vnitřního prostředí firmy, včetně zhodnocení jejího marketingového mixu. Výsledky analytické části zachycují hrozby nebo další příležitosti rozvoje společnosti. Reakcí je návrhová část, která obsahuje souhrn opatření, jak hrozbám předejít, a postupy, jak docílit možných příležitostí.
|
|
Analýza vybrané firmy
Plaček, Petr ; Dosedělová, Denisa (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci se zaměřuji na komplexní posouzení stavu středně velké výrobní společnosti, která byla zasažena celosvětovou krizí. Na základě souboru analýz se snažím odhalit rezervy v činnosti podniku, které znemožňují její opětovný růst. Ze závěrů pořízených analýz jsou definována opatření, která mají vést k pozitivnímu rozvoji podniku v budoucích letech.
|
| |
| |
|
Analýza vybrané firmy
Plaček, Petr ; Dosedělová, Denisa (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci se zaměřuji na komplexní posouzení stavu středně velké výrobní společnosti, která byla zasažena celosvětovou krizí. Na základě souboru analýz se snažím odhalit rezervy v činnosti podniku, které znemožňují její opětovný růst. Ze závěrů pořízených analýz jsou definována opatření, která mají vést k pozitivnímu rozvoji podniku v budoucích letech.
|
|
Návrh marketingové strategie pro firmu PANDOS, s.r.o.
Dosedělová, Denisa ; Lalošák, Miroslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Moje diplomová práce navrhuje marketingovou strategii, se kterou si firma PANDOS obhájí pozici na trhu a udrží si své zákazníky i v době současné hospodářské krize. Součástí práce je analýza vnějšího a vnitřního prostředí firmy, včetně zhodnocení jejího marketingového mixu. Výsledky analytické části zachycují hrozby nebo další příležitosti rozvoje společnosti. Reakcí je návrhová část, která obsahuje souhrn opatření, jak hrozbám předejít, a postupy, jak docílit možných příležitostí.
|