Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Očekávání veřejnosti (expactation gap) ve vztahu k externímu auditu
Dopitová, Šárka ; Králíček, Vladimír (vedoucí práce) ; Roubíčková, Jaroslava (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou očekávání veřejnosti ve vztahu k externímu auditu a především jejich odlišností od toho, jak svou úlohu chápou sami auditoři (tzv. expectation gap). Nejdříve je stručně nastíněn vznik, vývoj a úloha externího auditu. V dalších kapitolách je popsáno, jak audit chápe neodborná veřejnost, jaké jsou příčiny vzniku nepřiměřených očekávání a kterých oblastí se tato očekávání nejčastěji týkají. V závěru práce jsou zhodnoceny důsledky, jež vyplývají z existence nepřiměřených očekávání (či expectation gap), a diskutovány možnosti, jak eliminovat či alespoň snížit nepřiměřená očekávání (expectation gap).
Analýza obnovy a úspěchu značky Kofola
Dopitová, Šárka ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Boček, Martin (oponent)
Práce analyzuje úspěšný návrat značky Kofola na český trh. Hlavními zkoumanými oblastmi je marketingový mix, finanční analýza a postavení Kofoly na českém trhu. Rozbor marketingového mixu podává základní informace o tom, v jaké formě se produkt objevil na trhu a jakým způsobem byl prezentován. Finanční analýza informuje o ekonomických výsledcích, jichž dosáhl podnik, který se rozhodl tuto značku oživit. Nelze je sice přímo vztáhnout k této konkrétní značce, ale i tak jde o důležité informace, protože finanční síla podniku má zásadní vliv na další rozvoj a působení značky. Posledním aspektem, který dotváří obraz o současné pozici značky, je postavení Kofoly na trhu a mezi konkurenty.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.