Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možná dělící čára
Doležálková, Klára ; Fajnor, Richard (oponent) ; Ptáček, Jiří (vedoucí práce)
Horizont jako čára, která dokáže ukrývat tajemství. Bez zbytečností, jen tím, že odněkud někam vede. Je jedno, v jakém měřítku si ho nalezneme. Dílo Možná dělící čára bude především složeno z fotografií, ale i kreseb a akvarelů. Zároveň bude jeho součástí drátková subtilní instalace zpracovávající téma horizontu v jakési metakonkrétní rovině - u někoho doma. Celek by měl vytvářet jemný příběh, osobní, smyšlený horizont.
Dostupnost cestování a jeho vliv na tvor bu
Doležálková, Klára ; ŠERÝ, Ladislav (vedoucí práce) ; DOLANOVÁ, Lenka (oponent)
To, jak se svět zmenšuje a my se můžeme dostat na jeho druhý konec hned zítra, ovlivňuje proces tvorby. Nejen, že někteří umělci existují téměř jen z grantů, které posbírají po různých zemích, ale také umění vzniklé "na cestě", např. různé cestovní deníky, nabývá na objemu. Může se někdo vcítit do každodennosti lidí (a vytvořit o ní záznam), jejichž prostředí nezná, třeba jen za tři měsíce?
Death Note - Analýza jednotlivých výstupních médií
Doležálková, Klára ; Pospiszyl, Tomáš (vedoucí práce) ; Fila, Kamil (oponent)
Má bakalárská práce analyzuje jednu z japonských mang, tedy populárních komiksu? Death Note (od scénáristy Takeshi Obaty a kreslíre Tsugumi Ohby), a další média, v kterých se objevila. Jsou to ješte animovaný televizní seriál a dvoudílný hraný film. Snažila jsem se porovnávat je nejen z hlediska výrazových prostredku a deje, ale také jsem zohlednila jejich vztah k japonské soucasné vizuální kulture. Snažila jsem se taktéž obsáhnout širší kontext Japonska, at už vizualitu reklam nebo specificky japonský fenomén ?superflat?. Dalšími zkoumanými jevy byla konkrétní sociální vrstva mladých Japoncu (jejíž zástupci v Death Note podle me vystupují) ? otaku, fenomén Prodigy a také to, jak se v Death Note se samozrejmostí casto objevují a tématizují média. Poté jsem se také zabývala puvodností obrazu zprostredkovaného divákovi, at už komiksem, kresleným seriálem nebo hraným filmem, resp. jeho odvozeností/(ne)puvodností. Cerpala jsem predevším z anglicky psané literatury, ale zdrojem mi byl v hojné míre i internet a císlo casopisu Živel venované Japonsku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.