Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Personální marketing v bankovní organizaci
Doktorová, Lucie ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kleibl, Jiří (oponent)
Předmětem mé bakalářské práce je zjistit, zda v současné rychle se vyvíjející době je možné využívat teoretických poznatků z oblasti personálního marketingu v praxi. K tomuto účelu jsem provedla analýzu činností útvaru personálního marketingu v oblasti vyhledávání a získávání nových zaměstnanců ve významné bankovní organizaci XY, a. s. v České republice. Pomocí komparativní metody a analýzy zkoumám, jak se na působení personálního marketingu dívá odborná literatura a jak funguje personální marketing v praxi. Z uvedené komparace a provedené analýzy vyplívá skutečnost, že personálním marketing bankovní organizace XY, a. s. ve svých činnostech uplatňuje stejné principy a postupy, které jsou popsány v odborných publikacích. Činnost personálního marketingu je zhodnocena pomocí SWOT analýzy a jsou navržena případná řešení nedostatků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.