Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vstup značky MIssha na český trh a její marketingová strategie
Doan, Ngoc Han ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem této práce je deskripce vstupu zahraniční kosmetické značky Missha na český trh a analyzovat její marketingovou strategií. Z této analýzy lze pak následně navrhnout doporučení pro možné změny v použití marketingových komunikačních nástrojů s ohledem na zvýšení sledovaných ukazatelů dané firemní strategie. Teoretická část práce vychází z rešerše odborné literatury a využita je i metoda kompilace. Pro získání konkrétních dat a k jejich analýze se využívá metod rešerše sekundárních dat, kvantitativní výzkum na datech MML-TGI a kvalitativní metody výzkumu formou osobních rozhovorů se zákazníky značky Missha.
Efektivita nástrojů komunikace v HR marketingu
Doan, Ngoc Han ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Palíšková, Marcela (oponent)
Cílem této práce je analyzovat nástroje marketingové komunikace v HR v Komerční bance a.s. a jejich efektivitu. Následně navrhnout doporučení pro možné změny v použití HR marketingových nástrojů s ohledem na zvýšení sledovaných ukazatelů dané firemní strategie. Pro tvorbu teoretické části se využívá metod rešerše odborné literatury a kompilace. Pro získání dat k měření efektivnosti se využívá metody dotazníkového šetření na specifické skupině, a to studentů a budoucích absolventů Vysoké školy ekonomické v Praze.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.