Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Efektivita marketingové komunikace národních centrál cestovního ruchu na příkladu italského Enitu
Došlá, Ilona ; Herget, Jan (vedoucí práce) ; Jíšová, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zabývá propagací destinace Itálie na trhu cestovního ruchu v České republice. Cílem práce je zjistit jak je agentura ENIT aktivní v rámci propagace destinace Itálie na českém trhu. Teoretická část práce vymezuje pojem destinace cestovního ruchu a zabývá se managementem a marketingem destinace. Prakticka část se zaměřuje na Italskou Národní Agenturu pro Cestovní Ruch (ENIT) a její komparaci se společností Trentino Marketing S.p.A.. Hlavní součástí práce je vlastní výzkum marketingových aktivit obou subjektů, který je založen na analýze interních nebo veřejně dostupných informací.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.