| |
| |
|
Komunikační mix podniku
Trötzmüller, Jan ; Dmytryszyn, Marek (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá komunikačním mixem společnosti TRX Energy s. r. o., která se zaměřuje na internetový prodej baterií a akumulátorů, napájecích zdrojů a nabíječek pro výpočetní a komunikační techniku. Analytická část práce využívá teoretických poznatků o používaných analytických nástrojích v marketingu, jako je např. analýza SLEPTE nebo Porterova analýza konkurenčních sil. Práce se rovněž zabývá analýzou komunikačního mixu a návrhem na jeho zlepšení se záměrem zvýšení obratu a zisku firmy. Návrhy týkající se komunikačního mixu jsou však zasazeny do návrhů v širším úhlu pohledu. Při práci byla identifikována absence nadřazení podnikové strategie, a tudíž jako první doporučení je navrženo její provedení a další kroky je vhodné provádět až v reakci na nově formulovanou podnikovou strategii.
|
|
Komunikační mix podniku
Trötzmüller, Jan ; Dmytryszyn, Marek (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá komunikačním mixem společnosti TRX Energy s. r. o., která se zaměřuje na internetový prodej baterií a akumulátorů, napájecích zdrojů a nabíječek pro výpočetní a komunikační techniku. Analytická část práce využívá teoretických poznatků o používaných analytických nástrojích v marketingu, jako je např. analýza SLEPTE nebo Porterova analýza konkurenčních sil. Práce se rovněž zabývá analýzou komunikačního mixu a návrhem na jeho zlepšení se záměrem zvýšení obratu a zisku firmy. Návrhy týkající se komunikačního mixu jsou však zasazeny do návrhů v širším úhlu pohledu. Při práci byla identifikována absence nadřazení podnikové strategie, a tudíž jako první doporučení je navrženo její provedení a další kroky je vhodné provádět až v reakci na nově formulovanou podnikovou strategii.
|
| |
| |