|
Nové trendy v internetovém marketingu
Diblíková, Kateřina ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práce pojednává o roli nového média -- Internetu. Zabývá se historickým vývojem Internetu ve světě i v České republice a analyzuje situaci uživatelů Internetu v českém prostředí. Nastiňuje pravděpodobný celosvětový vývoj počtu uživatelů Internetu do roku 2030. Práce posléze odkrývá současné trendy v internetovém marketingu, mezi hlavní patří webová prezentace, e-mail marketing, SEM, bannery, blogy či virální marketing. Důraz je kladen na nové trendy v on-line marketingu -- mobilní či video marketing, sociální sítě, location based marketing, virtuální světy, slevové portály a další. Teoretické poznatky jsou využity v případové studii zabývající se doporučením vhodných marketingových nástrojů z oblasti Internetu firmě REAL HAPPY HOME, s. r. o.
|