Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nové trendy v internetovém marketingu
Diblíková, Kateřina ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práce pojednává o roli nového média -- Internetu. Zabývá se historickým vývojem Internetu ve světě i v České republice a analyzuje situaci uživatelů Internetu v českém prostředí. Nastiňuje pravděpodobný celosvětový vývoj počtu uživatelů Internetu do roku 2030. Práce posléze odkrývá současné trendy v internetovém marketingu, mezi hlavní patří webová prezentace, e-mail marketing, SEM, bannery, blogy či virální marketing. Důraz je kladen na nové trendy v on-line marketingu -- mobilní či video marketing, sociální sítě, location based marketing, virtuální světy, slevové portály a další. Teoretické poznatky jsou využity v případové studii zabývající se doporučením vhodných marketingových nástrojů z oblasti Internetu firmě REAL HAPPY HOME, s. r. o.
Ochrana spotřebitele v oblasti zdravotnictví. Průzkum povědomí uživatelů o právních a jiných požadavcích.
Diblíková, Kateřina ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Chvojková, Helena (oponent)
Práce se dělí na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se tato práce zabývá legislativní stránkou ochrany pacienta v ČR, včetně mezinárodních úmluv, kodexů týkajících se práv a povinností pacientů a institucí, které se ochraně práv pacientů věnují. V praktické části je zmapována informovanost a znalosti pacientů o jejich právech a povinnostech.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.