Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Jakostní parametry masa velké volně žijící zvěře
Denková, Veronika
Tématem bakalářské práce jsou Jakostní parametry masa velké volně žijící zvěře. Tato bakalářská práce pojednává o legislativě, chovu zvěře a době lovu zvěře. Dále pojednává o jakostních parametrech zvěřiny. Je zde uvedena historie myslivosti, nejdůležitější zákony z oblasti myslivosti, z veterinární oblasti a z oblasti potravin včetně vyjmenovaných organizací, poté druhy zvěře a jejich chov. Popisují se způsoby lovu a zpracování zvěřiny. Dále jsou shrnuty znaky jakosti a to na chemické složení, fyzikální, technologické, smyslové a kulinární vlastnosti, biochemický stav, mikrobiologická stránka a zdravotní rizika z masa, která jsou rozdělena na biologická (zahrnuta onemocnění vyvolané parazity, bakteriální a virové nákazy), fyzikální a chemická rizika. Na konec je prodej zvěřiny, včetně aktuální ceny za kolik se zvěřina prodává.
Využití Týdeníku pro rozvoj sociální a personální kompetence žáků v primární škole
Denková, Veronika ; Krčmářová, Tereza (vedoucí práce) ; Kargerová, Jana (oponent)
Diplomová práce na téma "Využití Týdeníku pro rozvoj sociální a personální kompetence žáků v primární škole" se zabývá strategiemi rozvoje sociálních a personálních kompetencí žáků, zejména pak naplňováním vybraných cílů osobnostní a sociální výchovy v primární škole. V teoretické části je na základě odborné literatury zdůvodněn význam cílů osobnostní a sociální výchovy a možnosti jejich realizace na 1. stupni ZŠ. Diplomová práce se dále zabývá rozvíjením klíčových kompetencí pomocí metod osobnostní a sociální výchovy. Soustředí se na význam individualizace výchovy a vzdělání žáků a způsoby rozvoje reflektivních dovedností žáků v heterogenní třídě. Empirická část má charakter akčního učitelského výzkumu. Přináší popis autenticky vytvořeného postupu zavádění metody Týdeníku do práce žáků primární školy. Smyslem Týdeníku je napomáhat rozvoji sebereflektivních dovedností žáků, podpořit tak dobré klima třídy i důvěrnější vztah žák - učitel a zefektivnit tak individualizovanou podporu učení žáků. Je zaznamenán postupný vývoj Týdeníku, proměňování formy, obsahu a práce s ním v průběhu dvou až tří let. Práce obsahuje komentované ukázky Týdeníku vybraných žáků. KLÍČOVÁ SLOVA sebereflexe, individualizace, sociální a personální kompetence, osobnostní a sociální výchova, primární škola, akční učitelský...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.