Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Brand-lurking Phenomenon on Social Media
Audy Martínek, Petra ; Supa, Markéta (vedoucí práce) ; Verlegh, Peeter (oponent) ; Denegri-Knott, Janice (oponent)
Fenomén neviditelných uživatelů na sociálních sítích a jejich vztah ke značce Abstrakt Klíčovými metrikami k posouzení zájmu spotřebitele na sociálních sítích byly dosud ve výzkumu používány převážně veřejně viditelné interakce s mediálním obsahem, jako jsou "likes", komentáře a sdílení. Jak však ukazuje výzkum online chování, veřejně se ve skutečnosti účastní pouze menšina uživatelů. Na sociálních médiích je drtivá většina uživatelů neviditelnými účastníky. Tato práce zkoumá veřejně neviditelné chování spotřebitelů na sociálních sítích a představuje originální metodologický přístup ke zkoumání jinak neviditelných vzorců chování. Navržená metodologie vychází z etnografických principů a kombinuje digitální metody s kvalitativními metodami. Na základě datového souboru 134 hodin záznamů obrazovek zachycených prostřednictvím sledovacích zařízení nainstalovaných na počítačích a chytrých telefonech 15 účastníků ze sedmi evropských zemí rekrutovaných z "generace Z" a 15 hloubkových rozhovorů provedených se stejnými účastníky, studie předkládá následující výstupy. Nejprve práce popisuje metodologický protokol k výzkumu neviditelného chování spotřebitelů ve vztahu ke značkovému obsahu v přirozeném prostředí sociálních médií. Dále představuje nový teoretický koncept, tzv. "invisible engagement", který je definován...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.