Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vznik a budování značky Partners v letech 2007-09
Daxnerová, Markéta ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Köppl, Daniel (oponent)
Bakalářská práce "Vznik a budování značky Partners v letech 2007-09" pojednává o budování a komunikaci značky Partners od jejího vzniku v červenci 2007 do konce roku 2009. Společnost Partners je firma zabývající se finančním poradenstvím, která si přes své krátké působení vybudovala silné postavení na trhu. Cílem mé práce je popsat proces budování značky této společnosti a roli marketingové komunikace v něm.
Marketingové časopisy v letech 1990-2011 v České republice
Daxnerová, Markéta ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Dolanský, Pavel (oponent)
Diplomová práce Marketingové časopisy v letech 1990-2011 v České republice se zabývá problematikou časopisů věnovaných oboru marketingu vydávaných v letech 1990 až 2011 v České republice v kontextu transformace a vývoje společnosti, ekonomiky a médií. Hlavním záměrem práce je zmapovat oblast a vývoj marketingových časopisů v uvedeném období. Práce se nejprve věnuje společenským a ekonomickým změnám po roce 1989 jako předpokladům pro konstituování a vývoj marketingu a mediálního trhu, a následně metodou historicko-komparativní analýzy zkoumá vybrané vydavatelské, formální a obsahové charakteristiky marketingových periodik. Kromě časopisů vydávaných v letech 1990-2011 se práce věnuje také titulům z období před rokem 1989, které bychom mohli označit za jejich předchůdce. V neposlední řadě práce sleduje vybranou online konkurenci tištěných marketingových periodik, která ve zkoumaném období začala vznikat a rozvíjet se.
Vznik a budování značky Partners v letech 2007-09
Daxnerová, Markéta ; Köppl, Daniel (oponent) ; Halada, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce "Vznik a budování značky Partners v letech 2007-09" pojednává o budování a komunikaci značky Partners od jejího vzniku v červenci 2007 do konce roku 2009. Společnost Partners je firma zabývající se finančním poradenstvím, která si přes své krátké působení vybudovala silné postavení na trhu. Cílem mé práce je popsat proces budování značky této společnosti a roli marketingové komunikace v něm.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.