Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pojetí médií veřejné služby v prostředí nových médií : případ České republiky
Davidová, Michaela ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Šmíd, Milan (oponent)
Diplomová práce pojednává o mediálním prostředí na začátku 21. století, ve kterém funguje souběžně několik mediálních platforem a v němž běžní uživatelé dostávají větší prostor pro vyjádření. Práce popisuje měnící se podoby veřejné sféry, ta v současnosti nabývá podoby síťové veřejné sféry. Tématem práce jsou média veřejné služby, které jsou zásadním mediátorem uvnitř veřejné sféry. Tato média v čase měnila své hodnoty a vlastnosti. V kvantitativním výzkumu, provedeném na skupině online médií, jsou identifikovány hodnoty tradičních médií veřejné služby a srovnávány s vlastnostmi online médií, které by mohly plnit funkci médií veřejné služby. Cílem práce je zjistit, jestli mohou být pro tradiční média veřejné služby v online prostředí nějaké alternativy.
České konvertitky k islámu
Davidová, Michaela ; Štěpánová, Irena (vedoucí práce) ; Půtová, Barbora (oponent) ; Pargačová, Viola (oponent)
Disertační práce se zabývá českými konvertitkami k islámu v kontextu České republiky v posledních letech s důrazem na změny ve společnosti. Práce se komplexněji věnuje životům konvertitek od motivů konverze k islámu a jednotlivým konverzním příběhům, přes partnerský a rodinný život, až po zahalování a postavení konvertitek ve vztahu ke společnosti a k nukleární rodině či zaměstnání. Celá disertační práce je založena na kvalitativním výzkumu, konkrétně na polo strukturovaných rozhovorech s respondentkami a jednotlivé kapitoly obsahují výpovědi samotných informátorek. Celý výzkum je obohacen o experiment zahrnující nošení hidžábu. Klíčová slova: islám, muslim, muslimka, víra, konverze, hidžáb, zahalování, náboženství, rodinný život, Česká republika
Zahalování českých konvertitek k Islámu.
Davidová, Michaela ; Pargač, Jan (vedoucí práce) ; Hejzlarová, Tereza (oponent)
Tato práce se zabývá zahalováním českých konvertitek k islámu, těch, které se zde narodily, byly zde vychovány a mají plné české sociokulturní pozadí. Práce se zaměřuje na důvody zahalování v českém prostředí, na reálné možnosti zahalovat se v České republice a na jejich pocitovou stránku, samotnou změnu jejich vizuální podoby. Zabývá se také změnami v přijetí konverze k islámu u rodin informátorek poté, co se začaly zahalovat. Práce se věnuje problematice zaměstnání, možné kontraproduktivitě nošení v západním prostředí. Celá tato práce je postavena na kvalitativním výzkumu a je podložena osobními výpověďmi a životními příběhy jedenácti stěžejních informátorek a výpověďmi vedlejších respondentek. Jejich výpovědi jsou dávány do souvislostí s teoriemi, které se týkají zahalování a oděvu z různých vědeckých perspektiv, a jsou dále porovnávány s výzkumy mezi konvertitkami v jiných zemích Evropy, USA a Kanadě. Klíčová slova: náboženství, islám, konverze, hidžáb, zahalení, ženy, Češky, muslimky
Pojetí médií veřejné služby v prostředí nových médií : případ České republiky
Davidová, Michaela ; Šmíd, Milan (oponent) ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o mediálním prostředí na začátku 21. století, ve kterém funguje souběžně několik mediálních platforem a v němž běžní uživatelé dostávají větší prostor pro vyjádření. Práce popisuje měnící se podoby veřejné sféry, ta v současnosti nabývá podoby síťové veřejné sféry. Tématem práce jsou média veřejné služby, které jsou zásadním mediátorem uvnitř veřejné sféry. Tato média v čase měnila své hodnoty a vlastnosti. V kvantitativním výzkumu, provedeném na skupině online médií, jsou identifikovány hodnoty tradičních médií veřejné služby a srovnávány s vlastnostmi online médií, které by mohly plnit funkci médií veřejné služby. Cílem práce je zjistit, jestli mohou být pro tradiční média veřejné služby v online prostředí nějaké alternativy.
Víceúrovňový marketing se zaměřením na marketingovou strategii firmy Green Ways s.r.o.
Davidová, Michaela ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Walter, Martin (oponent)
Hlavním cílem mé bakalářské práce je identifikace příležitostí pro růst společnosti Green Ways s.r.o. s ohledem na konkurenci na českém trhu. Tohoto cíle jsem se snažila dosáhnout pomocí situační analýzy a následné SWOT analýzy, která nám zhodnotila silné a naopak slabé stránky společnosti a určila, na co by se firma měla zaměřit, aby získala konkurenční výhodu. V teoretické části jsem se zaměřila také na analýzu víceúrovňového marketingu, která je typickou formou podnikání společnosti Green Ways s.r.o. V závěru práce jsem provedla dotazníkové šetření, díky kterému jsme se dozvěděli o povědomí značky na českém trhu. Výsledky dotazníku mě přesvědčily o silné pozici společnosti Green Ways mezi prodejci zelených potravin na českém trhu.

Viz též: podobná jména autorů
2 DAVIDOVÁ, Marie
5 DAVIDOVÁ, Markéta
1 DAVIDOVÁ, Martina
4 DAVIDOVÁ, Monika
2 Davidová, Marie
5 Davidová, Markéta
4 Davidová, Monika
1 Dávidová, M.
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.