Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Solution for model of a selfcare portal for a telecommunication company
Meštellér, Tomáš ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Datel, Jan (oponent)
Cílem práce je poukázání potřeby nového komunikačního kanálu při péči o zákazníky v telekomunikační společnosti. Tímto kanálem je samoobslužný portál. Prace je věnovaná analýze aktuálního stavu komunikačních nástrojů u tuzemských operátorů a dále rozebírá a popisuje proces komunikace zákazníka a zákaznického centra s detailnějším popisem problémových míst. Na základě tohoto procesu uvádí návrh modelu samoobslužneho portálu a analyzuje změny a vliv, které mají na problémové místa základního procesu. Závěr je věnován stručnému popisu metod měření výkonnosti procesů a nakonec je v shrnutí potvrzena úvodní potřeba samoobslužného kanálu jako ideálního řešení komunikace mezi zákazníky a operátorem.

Viz též: podobná jména autorů
3 Datel, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.