Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingového mixu sportovního klubu MFK Nové Město nad Metují
Darebník, Radim ; Říha, David (vedoucí práce) ; Maur, Vilém (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingový mix neziskové organizace MFK Nové Město nad Metují, amatérského fotbalového klubu, jehož hlavním cílem je nabídnout sportovní činnost mládeži. Analýza byla provedena na základě získání interních informací od vedení klubu a marketingového výzkumu realizovaného prostřednictvím papírového dotazníku. Práce je rozdělena do dvou částí, přičemž teoretická část vymezuje pojem marketingový mix a poukazuje na jeho specifika v oblasti neziskových organizací a sportu. V praktické části je nejprve představen fotbalový klub a popsán jeho stávající marketingový mix, posléze dochází k vyhodnocení marketingového výzkumu, na jehož základě jsou předloženy návrhy ke zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.