Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Benchmarks for the project Pogamut
Danilák, Michal ; Brom, Cyril (vedoucí práce) ; Sýkora, Ondřej (oponent)
Práca sa zaoberá tvorbou a použitím testovacích prostredí pre pocítacom ovládaných agentov (botov) do hry Unreal Tournament 2004. V prvej casti sa snaží identifikovat klúcové prvky botov, ktoré je možné exaktne testovat v prostredí hry a následne vyhodnocovat ich efektivitu. Druhá cast spocíva v návrhu a tvorbe prostredí, v ktorých by sa vybrané prvky otestovali. Cielom tretej casti je vytvorenie referencných botov pre jednotlivé prostredia, ktorí budú slúžit ako základ pre budúci vývoj.
Benchmarks for the project Pogamut
Danilák, Michal ; Brom, Cyril (vedoucí práce) ; Sýkora, Ondřej (oponent)
Práca sa zaoberá tvorbou a použitím testovacích prostredí pre pocítacom ovládaných agentov (botov) do hry Unreal Tournament 2004. V prvej casti sa snaží identifikovat klúcové prvky botov, ktoré je možné exaktne testovat v prostredí hry a následne vyhodnocovat ich efektivitu. Druhá cast spocíva v návrhu a tvorbe prostredí, v ktorých by sa vybrané prvky otestovali. Cielom tretej casti je vytvorenie referencných botov pre jednotlivé prostredia, ktorí budú slúžit ako základ pre budúci vývoj.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.