Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový plán ve službách
Daněk, Ondřej ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Práce se zabývá marketingovým plánováním v oblasti služeb. Cílem práce je vytvořit marketingový plán pro společnost, která hodlá vstoupit na trh služeb v oblasti nestátního zdravotnictví, přesněji v oblasti colonhydroterapie (CHT). Cílem je vytvořit dlouhodobý strategický marketingový plán a roční marketingový plán. Teoretická část práce tvoří soupis teoretických předpokladů pro marketingové plánování v oblasti služeb. Dále jsou zde vysvětleny pojmy z oblasti předmětu podnikání společnosti, pro kterou byl plán zpracován. Praktická část práce se zabývá marketingovým plánováním a tvorbou strategického a ročního marketingového plánu pro společnost XY.
Marketingový plán ve službách
Daněk, Ondřej ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Práce se zabývá marketingovým plánováním v oblasti služeb. Cílem práce je vytvořit marketingový plán pro společnost, která hodlá vstoupit na trh služeb v oblasti nestátního zdravotnictví, přesněji v oblasti colonhydroterapie (CHT). Cílem je vytvořit dlouhodobý strategický marketingový plán a roční marketingový plán. Teoretická část práce tvoří soupis teoretických předpokladů pro marketingové plánování v oblasti služeb. Dále jsou zde vysvětleny pojmy z oblasti předmětu podnikání společnosti, pro kterou byl plán zpracován. Praktická část práce se zabývá marketingovým plánováním a tvorbou strategického a ročního marketingového plánu pro společnost XY.

Viz též: podobná jména autorů
8 Daněk, Otakar
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.