Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Antropomorfní metafory v češtině a španělštině: analýza neliterárních textů
DUDOVÁ, Štěpánka
Cílem naší práce je analyzovat 500 ukázek ze španělského a českého korpusu. Při analyzování ukázek se budeme zaměřovat na výskyt antropomorfních metafor. Vzhledem k velkému vygenerovanému množství jsme specifikovali vyhledávání na lexikální jednotku hlava a la cabeza. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje přiblížení termínů metafory a metonymie z literárního a neliterárního hlediska a praktická část analýzu a popis nalezených úryvků. Po analyzování všech lexikálních jednotek v praktické části následuje kapitola obsahující komparaci úryvků v obou jazycích a resumé ve španělském jazyce.
Analýza české a španělské odborné terminologie v oblasti "vzdělávání"
DUDOVÁ, Štěpánka
Cílem naší práce je představit vzdělávací systém na území České republiky a Španělska a analyzovat lexikální jednotky z oblasti vzdělávání vyskytující se v teoretické části. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje komparaci českého a španělského vzdělávacího systému a praktická část analýzu lexikálních jednotek z oblasti vzdělávání. Po analyzování všech lexikálních jednotek v praktické části následuje dvojjazyčný glosář a resumé ve španělském jazyce.
Personální marketing bankovní instituce v období očekávané recese
Dudová, Štěpánka ; Kleibl, Jiří (vedoucí práce) ; Mercelová, Katarina (oponent)
Diplomová práce zachycuje problematiku personálního marketingu (tj. budování zaměstnavatelské značky a proces získávání zaměstnanců) ve vybrané bankovní instituci v období očekávané recese. Práce zahrnuje jednak marketingovou stránku personálního marketingu a popis procesu získávání zaměstnanců, tak popis hlavních důsledků recese na trh práce v České republice včetně vlivu na procesy získávání zaměstnanců. Po popisu vybrané organizace následuje analýza činností, personálního marketingu, jejich zhodnocení a návrhy na opatření k nápravě zjištěných chyb. Východiskem analýzy podnikových činností je studium odborné literatury, periodik a vybraných článků,stejně jako podniková školení a interní dokumenty.
Procesy vzdělávání a rozvoje ve firmě Delvita a.s.
Dudová, Štěpánka ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Janščáková, Katarína (oponent)
Cílem bakalářské práce je analyzovat procesy vzdělávání a rozvoje ve firmě Delvita a.s. Obsahem teoretické části práce jsou teoretické poznatky a východiska pro analyzu systému vzdělávání, která se týká jak odborného, tak rozvojového vzdělávání. Praktická část zahrnuje představení společnosti z hlediska působení na českém trhu, představení vedení společnosti a cílů personální strategie i strategie vzdělávání. Následující kapitoly obsahují samotnou analýzu procesů vzdělávání se zaměřením na povinná školení, systematické vzdělávání a oblast rozvoje.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.