Žádný přesný výsledek pro Cseres,, Jozef nebyl nalezen, zkusme místo něj použít Cseres Jozef ...
Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Čo ja viem?
Baluch, Matúš ; Cseres, Jozef (oponent) ; Stratil, Václav (vedoucí práce)
Videoinštalácia s konceptem "Čo ja viem?", ktorý predstavujem v obhajobe.
Hoře
Měchura, Mojmír ; Cseres, Jozef (oponent) ; Cenek, Filip (vedoucí práce)
Multimediální instalace kombinující fotografii, hudbu a ruchy, znázorňující příběh vraha a oběti, od jejich seznámení až po smrt v pěti stěžejních bodech.
Od ideálu k utopii (zítřek, co už byl)
Jaroňová, Eva ; Cseres, Jozef (oponent) ; Klímová, Barbora (vedoucí práce)
Instalace diplomové práce se sestává z cyklu pěti videí, formou paralelní instalace na více obrazovkách. Každé video by mělo dosahovat délky max 3 min. Jednotícím prvkem tu je text. Ten je ztvárněn jako nápis v konkrétním prostoru, který je dále rozvíjen performancí. Text má charakter jednoduchých souvětí – překroucených životních mouder na hranici nonsensu. Realizace vždy obsahuje prvek pomíjivosti. Prvotní dílo je tak zničeno buď přírodními procesy nebo lidským zásahem.
Performative meditation and interpretation / Between manual and documentation, between script and record
Helia De Felice, Jennifer ; Cseres,, Jozef (oponent) ; Kuburovic,, Branislava (oponent) ; Ruller, Tomáš (vedoucí práce)
This work deals with the framing of experience, the act of becoming, repetition, a notation spectrum, and, ultimately, the notion of the open score. Several avenues are pursued in which each of the various presented approaches and contemplations connect to the fundamental concept of the working of experience into a score. Among the various styles and methods which are investigated in relation to this phenomenon are Hans-Georg Gadamer’s hermeneutic approach to the interpretation of art in Truth and Method, John Dewey’s aesthetic theory in Art as Experience, the development of notation and the open score, the rules of the happening, word and event scores, the form of the manifesto and its role in artistic practice, the guiding principles of haiku, reperformance as legacy and social research, reenactment as socially engaged art, and artistic practice in relation to legislation concerning land access. The work’s fundamental concern is to reveal the process of reducing an essential experience through artistic methodology, resulting in a final open interpretable work in the form of an open score.
Hoře
Měchura, Mojmír ; Cseres, Jozef (oponent) ; Cenek, Filip (vedoucí práce)
Multimediální instalace kombinující fotografii, hudbu a ruchy, znázorňující příběh vraha a oběti, od jejich seznámení až po smrt v pěti stěžejních bodech.
Audiovizuální istalace
Kachtík, Petr ; Cseres, Jozef (oponent) ; Zet, Martin (vedoucí práce)
Základ diplomové práce tvoří instalace založená na propojení v reálném čase manipulovaného zvuku, obrazu a světel. Interakce mezi jednotlivými částmi instalace je dána manipulací se všemi jejími složkami. Cílem je komplexně obsáhnout prostor zatemněné místnosti vytvořením specifického environmentu.
Od ideálu k utopii (zítřek, co už byl)
Jaroňová, Eva ; Cseres, Jozef (oponent) ; Klímová, Barbora (vedoucí práce)
Instalace diplomové práce se sestává z cyklu pěti videí, formou paralelní instalace na více obrazovkách. Každé video by mělo dosahovat délky max 3 min. Jednotícím prvkem tu je text. Ten je ztvárněn jako nápis v konkrétním prostoru, který je dále rozvíjen performancí. Text má charakter jednoduchých souvětí – překroucených životních mouder na hranici nonsensu. Realizace vždy obsahuje prvek pomíjivosti. Prvotní dílo je tak zničeno buď přírodními procesy nebo lidským zásahem.
Čo ja viem?
Baluch, Matúš ; Cseres, Jozef (oponent) ; Stratil, Václav (vedoucí práce)
Videoinštalácia s konceptem "Čo ja viem?", ktorý predstavujem v obhajobe.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.