Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hasičská zbrojnice
Coufalová, Martina ; Závorková, Kateřina (oponent) ; Králová, Zuzana (vedoucí práce)
Navrhovaná hasičská zbrojnice typu JPO II/1 je situovaná v obci Měřín v mírně svažitém terénu. Jedná se o zděný, nepodsklepený, v provozní části dvoupodlažní objekt. Budova je složena ze dvou obdélníků o rozměrech – provozní část 12,9 x 21,2 m, technická část 17,25 x 16,25 m, založená na průběžných pasech z prostého betonu. Zastřešení je tvořeno jednoplášťovou střechou.
Working with unmotivated students in German classes
COUFALOVÁ, Markéta
Předkládaná diplomová práce se zabývá motivací, resp. demotivací ve výuce němčiny jako cizího jazyka a nabízí praktické přístupy k práci s nemotivovanými žáky v hodinách němčiny. Teoretická východiska této práce tvoří základní koncepty neokomunikativní výuky cizích jazyků. Na vysvětlení základních pojmů pro výuku cizích jazyků ve 21. století navazují kapitoly věnované motivaci a demotivaci. Tato část práce pojednává také o typech motivace, motivech a motivaci k učení (se cizím jazykům). V souvislosti s těmito tématy jsou představeny pojmy nemotivovaní žáci a aktivizační metody. Aktivizační metody jsou prezentovány jako příležitosti k motivování nemotivovaných žáků v hodinách německého jazyka. V empirické části práce jsou vybrané aktivizační metody testovány ve výuce němčiny. Výzkum se vztahuje k motivaci a demotivaci žáků v hodinách německého jazyka na základní škole. Zkoumaní žáci jsou účastni jak hodin němčiny obsahujících aktivizačních metody, tak hodin bez aktivizačních metod. Aktivita žáků je zkoumána po dobu několika týdnů. Shromážděná data poskytují poznatky o příslušných aktivizačních metodách a jejich vlivu na aktivitu žáků. Lze očekávat, že metody, u nichž se prokáže vysoký aktivizační účinek, se výhledově stanou součástí výuky.
Zavádění pracovních postupů a jejich změny v neziskové organizaci
Coufalová, Margita ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Janouškovec, Pavel (oponent)
Žijeme v době, ktera je poznamenana množstvim změn, zejmena ekonomickeho, politickeho a společenskeho charakteru. Tyto změny dopadaji na všechny subjekty narodniho hospodařstvi, včetně nestatniho neziskoveho sektoru. Organizace působici v tomto sektoru se musi naučit učinně se s působenim změn vypořadat a využit je ve svůj prospěch, chtěji-li efektivně pracovat. Zaroveň se musi vypořadat i s vnitřnimi riziky vlastniho rozvoje. K tomu slouži proces řizeni změny, ktery ma sva pravidla a nastroje. Využiva mj. řizeni lidi, tj. využiva lidsky potencial za učelem optimalniho dosahovani cilů. Mezi ukoly personalniho řizeni patři pracovat s lidmi v organizaci tak, aby každy věděl, co ma dělat, jak to ma udělat a komu je za svou praci odpovědny. Tato prace vychazi z teoretickych zakladů řizeni změny a řizeni lidi, na ktere navazuje prakticka čast. Předmětem prakticke časti je popis vypracovani a aplikace pracovnich postupů v nestatni neziskove organizaci Diecezni charita Plzeň. Proces zavaděni změny vychazi z reflexe neuspokojive situace dane mj. rychlym růstem organizace. Prostřednictvim identifikace problemu, určenim cilů a strategie k jejich dosaženi, aplikaci internich dokumentů a naslednou evaluaci procesu předklada tato prace čtenaři přehled kroků, kterymi jsme v Diecezni charitě Plzeň realizovali proces změny.
Czech as a target language. An up-to-date evidence of Czech reference books available in the Czech Republic for our German fellow inhabitants
COUFALOVÁ, Markéta
Bakalářská práce nahlíží na češtinu jako na moderní cizí jazyk. Hlavním předmětem zájmu je výuka češtiny a používané materiály, zejména učebnice, pro německy mluvící cizince. Na základě dvou dotazníků je nabídnut hlubší vhled do problematiky výuky češtiny pro cizince v ČR i v německy mluvících zemích, konkrétně v Německu, Rakousku a Švýcarsku. Zvláštní pozornost je věnována výukovým materiálům pro německy mluvící cizince. Závěr práce tvoří náhled na tematicky řazený slovníček se cvičebnicí pro výuku češtiny. Pro jeho vytvoření jsou jako podklad použity poznatky získané z dotazníků a analýz učebních materiálů češtiny pro cizince.
Povinnosti společníků společnosti s ručením omezeným
Coufalová, Michaela ; Patěk, Daniel (vedoucí práce) ; Josková, Lucie (oponent)
RESUMÉ Tématem této diplomové práce jsou povinnosti společníků společnosti s ručením omezeným. V nedávné době zaznamenala úprava právních poměrů společnosti s ručením omezeným mnohé změny v souvislosti s účinností nové rekodifikace soukromého práva, provedené zejména zákonem č. 89/2012 Sb. občanský zákoník a zákonem č. 90/2012 Sb., o obchodních korporacích. Rekodifikace měla na některé oblasti společnosti s ručením omezeným a povinnosti jejích společníků velmi výrazný dopad. Z tohoto pohledu se jedná o téma velmi aktuální. Diplomová práce je členěna do pěti základních kapitol. Pro práci byly užity jako primární prameny zákony České republiky, ze sekundárních pramenů judikatura a četné monografie, články a komentáře k příslušným zákonům. Nejzásadnější změny, které přímo ovlivňují povinnosti společníků společnosti s ručením omezeným, jsou minimalizace výše základního kapitálu, zatlačení vkladové a ručební povinnosti do pozadí, zakotvení povinnosti loajality v zákoně, možnost emise cenných papírů společností, možnost vytvoření více druhů podílů, možnost nabytí podílu od nevlastníka a mnohé další. Základem celé rekodifikace je víceméně dispozitivní právní úprava, která klade větší míru odpovědnosti a opatrnosti na společníky ale i na věřitele. Stěžejními kapitolami diplomové práce jsou poslední tři kapitoly,...
Zavádění pracovních postupů a jejich změny v neziskové organizaci
Coufalová, Margita ; Vrzáček, Petr (vedoucí práce) ; Janouškovec, Pavel (oponent)
Žijeme v době, ktera je poznamenana množstvim změn, zejmena ekonomickeho, politickeho a společenskeho charakteru. Tyto změny dopadaji na všechny subjekty narodniho hospodařstvi, včetně nestatniho neziskoveho sektoru. Organizace působici v tomto sektoru se musi naučit učinně se s působenim změn vypořadat a využit je ve svůj prospěch, chtěji-li efektivně pracovat. Zaroveň se musi vypořadat i s vnitřnimi riziky vlastniho rozvoje. K tomu slouži proces řizeni změny, ktery ma sva pravidla a nastroje. Využiva mj. řizeni lidi, tj. využiva lidsky potencial za učelem optimalniho dosahovani cilů. Mezi ukoly personalniho řizeni patři pracovat s lidmi v organizaci tak, aby každy věděl, co ma dělat, jak to ma udělat a komu je za svou praci odpovědny. Tato prace vychazi z teoretickych zakladů řizeni změny a řizeni lidi, na ktere navazuje prakticka čast. Předmětem prakticke časti je popis vypracovani a aplikace pracovnich postupů v nestatni neziskove organizaci Diecezni charita Plzeň. Proces zavaděni změny vychazi z reflexe neuspokojive situace dane mj. rychlym růstem organizace. Prostřednictvim identifikace problemu, určenim cilů a strategie k jejich dosaženi, aplikaci internich dokumentů a naslednou evaluaci procesu předklada tato prace čtenaři přehled kroků, kterymi jsme v Diecezni charitě Plzeň realizovali proces změny.
Jáchymov as a Book awarded with a Prize and an Anti-prize: the Analysis of the Czech translation awarded with the Anti-prize Skřipec and its correction
COUFALOVÁ, Markéta
Bakalářská práce vychází v první části z teorie překladu Jiřího Levého. Z hlediska zmíněné teorie je vymezen pojem překlad, resp. špatný překlad, jeho příčiny i následky. Dále je pozornost věnována jiným relevantním teoriím překladu. V závěru teoretické části je pozornost věnována společenskému významu, relevanci anticeny a je představena anticena Skřipec. Jádro druhé části předkládané práce představuje kritická analýza českého překladu Jáchymov, který byl v roce 2012 zmíněnou anticenou oceněn. Nejprve je představen obsah románu, poté recepce německého a rovněž i českého díla. Posléze je provedena komparace originálu a českého překladu, jejímž cílem je odhalit chyby v překladu. Nalezené odchylky jsou následně klasifikovány a opatřeny komentářem založeným na Levého teorii překladu. Nakonec je navržena korekce chybných pasáží.
Výuka angličtiny v běžné MŠ
COUFALOVÁ, Martina
V České republice je povinná výuka angličtiny od třetího ročníku základní školy. Většina základních škol ale začíná s výukou od první třídy. V dnešní době je velký trend děti s angličtinou seznamovat již v předškolním zařízení a stále více mateřských škol tuto nadstandardní aktivitu pro děti, ale hlavně pro jejich rodiče nabízí. Cílem této práce je teoretické seznámení s metodami používanými k seznamování předškolních dětí s angličtinou, představení několika dokumentů, které se tímto tématem zabývají a také vývoj předškolního dítěte na základě nastudované odborné literatury. V praktické části popisuji výuku angličtiny ve třech mateřských školách. Formou pozorování a rozhovoru zjišťuji, jak seznamování s angličtinou v běžné mateřské škole prakticky vypadá.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 COUFALOVÁ, Markéta
3 COUFALOVÁ, Martina
2 Coufalová, Margita
4 Coufalová, Markéta
1 Coufalová, Marta
3 Coufalová, Martina
2 Coufalová, Michaela
3 Coufalová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.