Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Cultural Business environment: the case of the Czech Republic. Current situation, advantages and perspectives
Bonato, Eric ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Collin, Paul Marc (oponent)
Podnikání v cizí zemi je obtížné hlavně kvůli kulturním rozdílům. Firmy a podnikatelé musí čelit mnoha problémům při obchodování doma i v zahraničí. Přechod kulturní hranice je dnes pro podniky skutečnou výzvou. Aby uspěli, musí plně pochopit kulturní zázemí lidí, musí být efektivnější při jejich řízení a spolupráci s nimi. Česká republika je jednou z nejvyspělejších zemí střední a východní Evropy. Nicméně si ponechává své staré kořeny a tradice, které způsobují odlišné chování lidí a společnosti v porovnání se západními krajinami. Současná situace v České republice je stabilní a země má mnoho předností k přilákání přímých zahraničních investic. Ekonomické a finanční "krize" v rámci Evropské unie a tlak z nových rozvíjejících se krajin by mohly mít dopad na zemi v budoucnosti. Cílem této práce je analyzovat a pochopit co je kultura a jak těžké je překročit kulturní hranice při podnikání. Dále zohlednění a zdůraznění kulturních charakteristik dané zemi, v tomhle případě České republiky. Dalším cílem studie je přinést poznatky o hlavních ekonomických skutečnostech v České republice a objasnit různé kroky při zahájení podnikání v zemi. Autor zaměřil svůj výzkum na vysvětlování a diskusi o obchodních praktikách a etiketách v České republice s cílem lépe uspět při podnikání. V neposlední řadě budou analyzovány výhody, možnosti a perspektivy podnikání, včetně výsledků z rozhovorů Čechů a také cizinců žijících, studujících nebo pracujících v České republice. Jinými slovy, cílem této studie je poskytnout základní informace o daném tématu a tím pomoci profesionálům a všem, kteří nemají žádné znalosti o podnikání v České republice.
Optimizing Incident Management : Case of CSC
Boucharlat, Romain ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Collin, Paul Marc (oponent)
Práce je založena na mých pracovních zkušenostech analytika v oddělení služeb (tzv. "service desk") v rámci CSC. Jedná se o komplexní práci, která přispívá k vysoké výkonosti a tím ke spokojenosti uživatelů. Práce přináší výsledky mého výzkumu a pracovních zkušeností v podobě závěrů a doporučení k optimalizaci kvality služeb a ke zvýšení spokojenosti zákazníků. První kapitola je věnována popisu práce analytika a definuje nahodilý manažerský proces. Napomáhá k porozumění způsobu práce v oddělení služeb. Nahodilý manažerský proces je monitorován různým způsobem. Některá tato měření jsou dokumentovatelná a některá naopak nejsou: jejich dopady se liší. Ve druhé kapitole jsou analyzovány dopady měření výkonosti. Měření výkonosti je důležité z důvodu nutnosti mít přehled o dalších cestách zkvalitnění služeb a dosažení jejich vysokých standard. V závěrečné kapitole jsou popsána doporučení, která jsou výsledkem 7 měsíční praxe zaměřené na zvýšení spokojenosti zákazníků.
Business opportunities on the fair trade market in France
Ducruix, Charles-Andre ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Collin, Paul Marc (oponent)
Cílem práce je nalézt různé podnikatelské příležitosti na francouzském trhu "fair trade". Fair trade, který vznikl v polovině 20. století, je zaměřen na zlepšení obchodních relací výrobců. Od začátku 90. let, fair trade ve Francii silně vzrostl a obchodníci se o něj začali zajímat. Nyní lze identifikovat tři základní součásti tohoto růstu: uvedení nových produktů fair trade na trh, rozvoj nové distribuční sítě a rozšíření cílových skupin (velký potenciál mají skupiny "mladí lidé" a "podniky"). Nicméně je nutno kriticky analyzovat některé faktory tohoto úspěchu -- například je nezbytné zaměřit se na komunikaci nebo maximalizovat to, jak je výrobek "vidět" na prodejně.
HERITAGE BRANDS: How corporate heritage and brand stewardship contribute to the valorization of brand image and strengthen corporate marketing ? The Case of Rémy Martin
Medard, Myriam ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Collin, Paul Marc (oponent)
Cílem práce je ukázat, jak může "efektivní" dědictví a její náležitá správa přispět k vytvoření silného povědomí o značce a posílit korporátní marketing. Dále je cílem předložit důkazy o tom, že historické zdroje mohou posílit identitu značky a vytvořit "touhu" mezi zákazníky a posílit hodnotu značky jak ve vztahu k zákazníkům, tak k firmě.
Making the most of Brussels: for a European lobbying strategy
Lefevre, Rémi ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Collin, Paul Marc (oponent)
Vytvořením úspěšné evropské korporátní politické strategie jsou sledovány tři základní kroky: zhodnocení přínosů takové strategie z hlediska informací a vlivu, navržení odpovídajícího schématu, který zahrnuje specifika firmy, a efektivní implementaci prostřednictvím správně zvoleného širokého výběru mechanismů. DP nabízí náhled na kompetence a procedury struktur EU tak, aby firmy byly schopné rozhodnout o svých aktivitách a krocích s jejich zohledněním. Ukazuje, že firmy všech druhů a velikostí mohou hájit své zájmy před úřady EU, ale nemohou si nárokovat návratnost prostředků vynaložených na tuto činnost.. Lobbying v Bruselu vychází ze zkušeností a "strategická komunikace specifických informací" může být užitečná mnoha společnostem bez ohledu na uváděná negativa.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.