Název:
HERITAGE BRANDS: How corporate heritage and brand stewardship contribute to the valorization of brand image and strengthen corporate marketing ? The Case of Rémy Martin
Překlad názvu:
HERITAGE BRANDS: How corporate heritage and brand stewardship contribute to the valorization of brand image and strengthen corporate marketing ? The Case of Rémy Martin
Autoři:
Medard, Myriam ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Collin, Paul Marc (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] The purpose of this study is to show how effective brand heritage and brand stewardship can contribute to build a strong brand image and thus strengthen corporate marketing. Moreover, it is aimed to provide evidences that historical resources can enforce the brand identity and create desirability among customers, the strong brand creating value to both the customer and the company.Cílem práce je ukázat, jak může "efektivní" dědictví a její náležitá správa přispět k vytvoření silného povědomí o značce a posílit korporátní marketing. Dále je cílem předložit důkazy o tom, že historické zdroje mohou posílit identitu značky a vytvořit "touhu" mezi zákazníky a posílit hodnotu značky jak ve vztahu k zákazníkům, tak k firmě.
Klíčová slova:
dědictví; marketing; značka; brand; heritage; marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29127