Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Supervize na základní škole
Cmíralová, Rebeka ; Viktorová, Ida (vedoucí práce) ; Tetourová, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na téma supervize na základní škole. Je rozdělena na dvě části, teoretickou a empirickou. Teoretická část se soustředí především na popis supervize. Krátce je vysvětlen pojem supervize, její funkce, cíle a formy. Také je popsáno, jak vypadá průběh supervize a jeho složky a co se očekává od supervizora a supervidovaného. Dále se zaměřuje na specifika supervize v českém školství, a především se soustředí na bariéry a motivace k zavádění supervize do škol. Krátce je také vysvětlen termín pedagogický pracovník, a k tomu popsána osobnost učitele a náročnost jeho profese. Empirická část obsahuje především analýzu dat získaných z rozhovorů mezi pedagogickými pracovníky, kteří docházejí na supervizi. Výzkum probíhal u zaměstnanců jedné základní školy, která má supervizi zavedenou již třetím rokem. Na základě analýzy dat byly zodpovězeny otázky, které dohromady vytváří obraz průběhu supervize na dané základní škole. Hlavním přínosem pro učitele se ukazuje možnost sdílet náročné situace s ostatními, brát si od ostatních ponaučení a zjištění, že všichni řeší podobné problémy. Jako důležité faktory pro dobrou supervizi jsou férové vedení, důvěrný kolektiv a empatický supervizor. KLÍČOVÁ SLOVA supervize, pedagogická podpora, učitelé, profesní rozvoj
Povědomí adolescentů o poruchách příjmu potravy
Cmíralová, Rebeka ; Meisnerová, Eva (vedoucí práce) ; Slabá, Šárka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá poruchami příjmu potra ředevším adolescentním období, jelikož tento věk spadá mezi rizikové faktory vzniku těchto obtíží je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část obecně popisuje poruchy příjmu potravy a dále se zaměřuje především na dvě nejznámější onemocnění Všeobecně charakterizuje aktory vzniku, možné zdravotní komplikace a jejich léčbu. Rovněž popisuje prvky primární prevence zaměřené na děti a mládež jaké jsou možnosti využití. praktické části jsou rozebrány výsledky kvantitativního výzkumu, který probíhal mezi žáky ních a středních školách a víceletých gymnáziích. studentů ve věku 12-16 let na kult štíhlosti v dnešním světě a jak velký důraz kladou oni sami na štíhlost postavy. Dále zjišťuje jaké mají stravovací návyky zároveň jaké znalosti mají o rizikách mentální anorexie či mentální bulimie. Na závěr byl s pomocí získaných informací z teoretické i praktické části vytvořen edukativní materiál ve formě letáku, který vybranou věkovou kategorii. Klíčová slova: poruchy příjmu potravy, mentální anorexi

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.