Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Proces tvorby úloh: Srovnání tvůrců podle úrovně zkušeností
Patáková, Eva ; Zhouf, Jaroslav (vedoucí práce) ; Novotná, Jarmila (oponent) ; Cihlář, Jiří (oponent)
Název: Proces tvorby úloh: Srovnání tvůrců podle úrovně zkušeností Autor: PhDr. Eva Patáková Katedra: Katedra matematiky a didaktiky matematiky, Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova v Praze Školitel: doc. RNDr. Jaroslav Zhouf, Ph.D. Abstrakt: Cílem práce je porovnání procesu tvorby úloh různě zkušených tvůrců: Začá- tečníci nemají zkušenosti s tvorbou úloh, odborníci tvoří úlohy, ale ne více, než vyžaduje pedagogická praxe, experti tvoří úlohy profesionálně, např. pro matematické soutěže. Výzkum byl realizován ve dvou fázích, z nichž každá obsahovala pilotní část a hlavní studii. Respondenti tvořili vždy náročné a originální úlohy pro žáka deváté třídy základní nebo prvního ročníku střední školy. V první fázi byly metodami odvozenými od zakot- vené teorie analyzovaný sebereflexe, dotazníky a další písemné výstupy respondentů. Ve druhé fázi byl proveden kvalitativní rozbor videonahrávek tvorby úloh (metoda klinického rozhovoru). Proces tvorby úloh sledovaných skupin respondentů byl různý. S rostoucími zkušenostmi respondentů se zvyšoval podíl úvah s plným vědomím následku, zvyšoval se podíl tvůrců, kteří se v práci nechali inspirovat již hotovou úlohou, měnil se pohled na kvalitu úlohy. Čím je tvůrce zkušenější, tím lépe dokáže využít fázi závěrečného zhodnocení hotové úlohy. Analyzovány byly rovněž další...
Proces tvorby úloh: Srovnání tvůrců podle úrovně zkušeností
Patáková, Eva ; Zhouf, Jaroslav (vedoucí práce) ; Novotná, Jarmila (oponent) ; Cihlář, Jiří (oponent)
Název: Proces tvorby úloh: Srovnání tvůrců podle úrovně zkušeností Autor: PhDr. Eva Patáková Katedra: Katedra matematiky a didaktiky matematiky, Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova v Praze Školitel: doc. RNDr. Jaroslav Zhouf, Ph.D. Abstrakt: Cílem práce je porovnání procesu tvorby úloh různě zkušených tvůrců: Začá- tečníci nemají zkušenosti s tvorbou úloh, odborníci tvoří úlohy, ale ne více, než vyžaduje pedagogická praxe, experti tvoří úlohy profesionálně, např. pro matematické soutěže. Výzkum byl realizován ve dvou fázích, z nichž každá obsahovala pilotní část a hlavní studii. Respondenti tvořili vždy náročné a originální úlohy pro žáka deváté třídy základní nebo prvního ročníku střední školy. V první fázi byly metodami odvozenými od zakot- vené teorie analyzovaný sebereflexe, dotazníky a další písemné výstupy respondentů. Ve druhé fázi byl proveden kvalitativní rozbor videonahrávek tvorby úloh (metoda klinického rozhovoru). Proces tvorby úloh sledovaných skupin respondentů byl různý. S rostoucími zkušenostmi respondentů se zvyšoval podíl úvah s plným vědomím následku, zvyšoval se podíl tvůrců, kteří se v práci nechali inspirovat již hotovou úlohou, měnil se pohled na kvalitu úlohy. Čím je tvůrce zkušenější, tím lépe dokáže využít fázi závěrečného zhodnocení hotové úlohy. Analyzovány byly rovněž další...
Ohodnocování cyklických společností
Cihlář, Jiří ; Veselá, Jitka (vedoucí práce) ; Zetek, Pavel (oponent)
Cílem mé práce je analyzovat tzv. cyklické společnosti. Ve své práci popíši fungování sektorů, které jsou historicky označovány jako cyklické. V hlavní části práce ohodnotím vybrané společnosti automobilového sektoru, sektoru letecké dopravy a sektoru elektrotechnického.
Moderní metody v oblasti kvantitativního marketingového výzkumu
Tahal, Radek ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vaníček, Tomáš (oponent) ; Cihlář, Jiří (oponent)
Pro podnikatelské subjekty pracující v tržním prostředí je typické, že trvale musí udržovat a posilovat svou pozici na trhu. Toho docilují neustálým monitorováním vlastních silných a slabých stránek, monitorováním konkurence a zjišťováním potřeb a přání svých zákazníků. Takové informace získávají prostřednictvím analýzy informací z okolního prostředí i od svých stávajících a potenciálních zákazníků. Tuto činnost nazýváme marketingový výzkum. Předmětem výzkumu mohou být prakticky všechny aspekty, které ovlivňují, jakým způsobem bude firma vnímána ostatními účastníky trhu, dokonce i to, jak je vnímána vlastními zaměstnanci. Získané informace pak jsou cenným zdrojem poznatků pro další manažerská rozhodnutí při řízení firmy. Marketingový výzkum je dynamicky se rozvíjející disciplína, ve které se neustále uplatňují nejnovější poznatky z oblasti sociologie i společenských věd. Velký rozmach zaznamenaly metody marketingového výzkumu zejména v posledních letech. Je to logický pozitivní důsledek nástupu moderních informačních a komunikačních technologií. Trendem posledních let je také využívání internetu při získávání rozličných informací o trhu a sociodemografických analýz.
Internetové bankovnictví v ČR
Cihlář, Jiří ; Jablonský, Petr (vedoucí práce)
Cílem mé práce je zanalyzovat český trh internetového bankovnictví. Upozornit na jeho slabé i silné stránky. Bude též provedeno porovnání účtů. Má práce bude též definovat český trh internetového bankovnictví nejen jako celek, ale v práci bude též věnován prostor jednotlivým částem služeb internetového bankovnictví. Internetové bankovnictví představuje stále se rozvíjející oblast v rámci elektronického bankovnictví. Ve své práci zmíním trendy a zákonitosti v současném systému. V další části budou popsány detailně zabezpečovací metody, které poskytují banky pro ochranu internetbankingu. Prostor bude věnován též části, ve které popíši, co musí zabezpečit každý jednotlivý klient, aby mohl aplikace internetového bankovnictví využívat. Pro srovnání s tím, jak bankovnictví prostřednictvím internetu funguje v cizích zemích, zaměřím se i na jeden internetový účet některé velké zahraniční banky, a to konkrétně Britské Barclay's. Tato data budou poslouží k porovnání vyspělosti českého internetového bankovnictví. Práce bude doplněna anketou o fungování českého trhu internetového bankovnictví. V závěrečné části hodnotím současný stav na českém trhu a pokusím se o odhad dalšího vývoje z více hledisek. Důraz bude kladen především na zabezpečení kont.

Viz též: podobná jména autorů
3 CIHLÁŘ, Jaromír
6 Cihlář, Jan
2 Cihlář, Jaroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.