Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komponenty VCL pro vektorovou grafiku ve výuce chemie
Adamec, Martin ; Cihelník, Simon (vedoucí práce) ; Havlová, Michaela (oponent)
Předmětem práce je zhodnocení problematiky vzorců ve výuce organické chemie na střední škole, zhodnocení současného stavu softwaru pro kreslení chemických struktur a vývoj VCL komponent pro chemické kreslení. V současnosti dostupný software je na vysoké odborné úrovni a v chemické praxi má široké použití, nehodí se však pro použití ve výuce na druhém a třetím stupni. Výsledkem práce jsou komponenty pro vytváření, zobrazení a manipulaci s chemickými vzorci jednoduchých organických látek v souladu s požadavky střední školy Součástí práce je také aplikace ukazující základní vlastnosti vyvinutých komponent. Kom- ponenty i aplikace jsou vytvořeny v prostředí Borland Delphi 2005. CD s elektronickou verzí textu, zdrojovými kódy komponent i aplikace a spustitelnou verzí aplikace je přiloženo.
Komponenty VCL pro vektorovou grafiku ve výuce chemie
Adamec, Martin ; Cihelník, Simon (vedoucí práce) ; Havlová, Michaela (oponent)
Předmětem práce je zhodnocení problematiky vzorců ve výuce organické chemie na střední škole, zhodnocení současného stavu softwaru pro kreslení chemických struktur a vývoj VCL komponent pro chemické kreslení. V současnosti dostupný software je na vysoké odborné úrovni a v chemické praxi má široké použití, nehodí se však pro použití ve výuce na druhém a třetím stupni. Výsledkem práce jsou komponenty pro vytváření, zobrazení a manipulaci s chemickými vzorci jednoduchých organických látek v souladu s požadavky střední školy Součástí práce je také aplikace ukazující základní vlastnosti vyvinutých komponent. Kom- ponenty i aplikace jsou vytvořeny v prostředí Borland Delphi 2005. CD s elektronickou verzí textu, zdrojovými kódy komponent i aplikace a spustitelnou verzí aplikace je přiloženo.

Viz též: podobná jména autorů
1 Cihelník, Stanislav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.