Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nové trendy v marketingových komunikacích
Cigošová, Petra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kotlasová, Leona (oponent)
Diplomová práce se zabývá novými trendy v marketingových komunikacích. Popisuje význam nových médií a nových nástrojů marketingového komunikačního mixu. Klade si za cíl analyzovat nové trendy a formy marketingových komunikací a na základě zjištěných poznatků aplikovat jejich využití v marketingových komunikacích společnosti Direct Parcel Distribution CZ.
Komunikační strategie společnosti T-Mobile
Cigošová, Petra ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Skripnik, Štěpán (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat, interpretovat a zhodnotit komunikační strategii produktu pro mladé ? tarifu BAV SE společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. a navrhnout firmě pro budoucí komunikaci vlastní doporučení. Jednotlivé nástroje marketingové komunikace, které společnost k oslovení cílové skupiny použila, jsou představeny na ukázkách dvou doposud uskutečněných reklamních kampaní. Pro lepší porozumění tématu je práce rovněž prokládána teoretickými poznatky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.