Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Školní projekt zaměřený na sexuálně přenosné choroby
Chocholová, Kateřina
Školní projekt zaměřený na sexuálně přenosné choroby ABSTRAKT Tuto diplomovou práci tvoří část teoretická a praktická. Teoretická východiska se zabývají nejen vývojem projektového vyučování od historie po současnost, ale charakteristikou projektového vyučování jako takového. V práci jsou vyzdvihována pozitiva, ale řeší i nevýhody, které s sebou tato inovativní metoda přináší. Rozebírají se různé typy projektů, důležitost úlohy žáka a učitele a samotné plánování projektu. Druhou půlku teoretické části tvoří základní informace o bakteriálních a virových chorobách (chlamydióza, kapavka, měkký vřed, syfilis, virová hepatitida B, herpes genitalis, AIDS, genitální bradavice, karcinom děložního hrdla). Praktická část je věnována aplikování samotné teorie projektového vyučování do praxe. Dochází k tvorbě konkrétního projektu s názvem Sexuálně přenosné choroby, který je následně realizován na vyšším stupni gymnázia. Dále je pečlivě popsáno plánování projektu, realizace a jeho vyhodnocení. Diplomová práce vyzdvihuje projektové vyučování jako inovativní proces, který je schopen dopomoci žákům k rozvoji klíčových kompetencí a naplnit tak požadavky Rámcového vzdělávacího programu pro gymnázia. KLÍČOVÁ SLOVA: školní projekt, projektové vyučování, sexuálně přenosné choroby
Školní projekt zaměřený na sexuálně přenosné choroby
Chocholová, Kateřina
Školní projekt zaměřený na sexuálně přenosné choroby ABSTRAKT Tuto diplomovou práci tvoří část teoretická a praktická. Teoretická východiska se zabývají nejen vývojem projektového vyučování od historie po současnost, ale charakteristikou projektového vyučování jako takového. V práci jsou vyzdvihována pozitiva, ale řeší i nevýhody, které s sebou tato inovativní metoda přináší. Rozebírají se různé typy projektů, důležitost úlohy žáka a učitele a samotné plánování projektu. Druhou půlku teoretické části tvoří základní informace o bakteriálních a virových chorobách (chlamydióza, kapavka, měkký vřed, syfilis, virová hepatitida B, herpes genitalis, AIDS, genitální bradavice, karcinom děložního hrdla). Praktická část je věnována aplikování samotné teorie projektového vyučování do praxe. Dochází k tvorbě konkrétního projektu s názvem Sexuálně přenosné choroby, který je následně realizován na vyšším stupni gymnázia. Dále je pečlivě popsáno plánování projektu, realizace a jeho vyhodnocení. Diplomová práce vyzdvihuje projektové vyučování jako inovativní proces, který je schopen dopomoci žákům k rozvoji klíčových kompetencí a naplnit tak požadavky Rámcového vzdělávacího programu pro gymnázia. KLÍČOVÁ SLOVA: školní projekt, projektové vyučování, sexuálně přenosné choroby
Školní projekt zaměřený na sexuálně přenosné choroby
Chocholová, Kateřina ; Pavlasová, Lenka (vedoucí práce) ; Skýbová, Jana (oponent)
Školní projekt zaměřený na sexuálně přenosné choroby ABSTRAKT Tuto diplomovou práci tvoří část teoretická a praktická. Teoretická východiska se zabývají nejen vývojem projektového vyučování od historie po současnost, ale charakteristikou projektového vyučování jako takového. V práci jsou vyzdvihována pozitiva, ale řeší i nevýhody, které s sebou tato inovativní metoda přináší. Rozebírají se různé typy projektů, důležitost úlohy žáka a učitele a samotné plánování projektu. Druhou půlku teoretické části tvoří základní informace o bakteriálních a virových chorobách (chlamydióza, kapavka, měkký vřed, syfilis, virová hepatitida B, herpes genitalis, AIDS, genitální bradavice, karcinom děložního hrdla). Praktická část je věnována aplikování samotné teorie projektového vyučování do praxe. Dochází k tvorbě konkrétního projektu s názvem Sexuálně přenosné choroby, který je následně realizován na vyšším stupni gymnázia. Dále je pečlivě popsáno plánování projektu, realizace a jeho vyhodnocení. Diplomová práce vyzdvihuje projektové vyučování jako inovativní proces, který je schopen dopomoci žákům k rozvoji klíčových kompetencí a naplnit tak požadavky Rámcového vzdělávacího programu pro gymnázia. KLÍČOVÁ SLOVA: školní projekt, projektové vyučování, sexuálně přenosné choroby

Viz též: podobná jména autorů
2 CHOCHOLOVÁ, Květa
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.