Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Použití marketingových nástrojů pro tvorbu a zavedení nového výrobku na trh
Chasák, Dalibor ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá inovacemi a inovačním řízením v pod-niku. Na konkrétním výrobku je aplikován proces, který zahrnuje výzkum trhu, vývoj výrobku a zvláště pak jeho uvedení na trh. Jedná se o nový produkt v oblasti obuvi, konkrétně o ochranné návleky na obuv.
Použití marketingových nástrojů pro tvorbu a zavedení nového výrobku na trh
Chasák, Dalibor ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá inovacemi a inovačním řízením v pod-niku. Na konkrétním výrobku je aplikován proces, který zahrnuje výzkum trhu, vývoj výrobku a zvláště pak jeho uvedení na trh. Jedná se o nový produkt v oblasti obuvi, konkrétně o ochranné návleky na obuv.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.