Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Konstrukce převodu mezi přídavnou převodovkou a dynamem pro pohon speciální nástavby těžkého terénního nákladního vozidla
Charouz, Ondřej ; Nohál, Libor (oponent) ; Košťál, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá konstrukčním návrhem přenosu krouticího momentu z přídavné převodovky na dynamo u těžkého terénního nákladního vozidla. Celkový převodový poměr od motoru vozidla k výstupu z přídavné převodovky je 0,432 pro zařazený normální stálý záběr nebo 0,538 pro zařazený redukovaný stálý záběr. Výkon vozidla je 270 kW při otáčkách 1800 min-1 a kroutící moment 1850 N.m při otáčkách 1000 +200 min-1. Tato práce se zabývá návrhem změny konstrukce umístění dynama nejen pro zamezení stávajících kolizí mezi rámem vozidla a klínovými řemeny ale také pro celkové zjednodušení celé konstrukce.
Metody korekce výkonových parametrů vznětového motoru
Charouz, Ondřej ; Ramík, Pavel (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá získáním nejvhodnějšího způsobu korekce vlivu teploty, vlhkosti a tlaku nasávaného vzduchu a také korekcí vlivu vlastností paliva (motorové nafty). Tyto korekční faktory jsou přizpůsobeny konkrétnímu motoru pro vojenské nasazení. Jedná o čtyřdobý, vznětový, přeplňovaný, šestiválcový spalovací motor PV6-K37 o objemu 19100 cm3. Tato práce se dále zabývá vytvořením metodiky zpracování měření tohoto motoru na motorovém stanovišti a pojednáním o současných způsobech korekce výkonu. Měření bylo prováděno v areálu firmy Excalibur Army spol. s r.o. ve Šternberku.
Metody korekce výkonových parametrů vznětového motoru
Charouz, Ondřej ; Ramík, Pavel (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá získáním nejvhodnějšího způsobu korekce vlivu teploty, vlhkosti a tlaku nasávaného vzduchu a také korekcí vlivu vlastností paliva (motorové nafty). Tyto korekční faktory jsou přizpůsobeny konkrétnímu motoru pro vojenské nasazení. Jedná o čtyřdobý, vznětový, přeplňovaný, šestiválcový spalovací motor PV6-K37 o objemu 19100 cm3. Tato práce se dále zabývá vytvořením metodiky zpracování měření tohoto motoru na motorovém stanovišti a pojednáním o současných způsobech korekce výkonu. Měření bylo prováděno v areálu firmy Excalibur Army spol. s r.o. ve Šternberku.
Konstrukce převodu mezi přídavnou převodovkou a dynamem pro pohon speciální nástavby těžkého terénního nákladního vozidla
Charouz, Ondřej ; Nohál, Libor (oponent) ; Košťál, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá konstrukčním návrhem přenosu krouticího momentu z přídavné převodovky na dynamo u těžkého terénního nákladního vozidla. Celkový převodový poměr od motoru vozidla k výstupu z přídavné převodovky je 0,432 pro zařazený normální stálý záběr nebo 0,538 pro zařazený redukovaný stálý záběr. Výkon vozidla je 270 kW při otáčkách 1800 min-1 a kroutící moment 1850 N.m při otáčkách 1000 +200 min-1. Tato práce se zabývá návrhem změny konstrukce umístění dynama nejen pro zamezení stávajících kolizí mezi rámem vozidla a klínovými řemeny ale také pro celkové zjednodušení celé konstrukce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.