Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tvorba a zavádění ŠVP do praxe
Chalupník, Milan ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Slavíková, Lenka (oponent)
Závěrečná bakalářská práce se zabývá problematikou procesu tvorby školních vzdělávacích programů na základních školách v ČR. Vzhledem k tomu, že se jedná o činnost, kterou si školské subjekty dosud nemohly vyzkoušet a dostupnost výsledků pilotních škol není optimální, snaží se tato práce poskytnout základní informace důležité pro zahájení systematické činnosti na vzniku školního kurikulárního dokumentu. Zpřehledňuje souvztažnosti ŠVP a aktuálních legislativních norem v právním systému ČR a nabízí prostředky pro motivaci účastníků tvorby uvedeného dokumentu. Významnou součástí práce je i výzkum, jehož cílem bylo posoudit faktory ovlivňující proces vytváření ŠVP na základních školách a to i z hlediska jejich rozdílností na školách s počtem do 200 žáků a nad 200 žáků. Výsledky šetření potvrzují, že mezi malými a velkými školami existují rozdíly v některých skutečnostech, které pak mohou ovlivnit vývoj procesu tvorby ŠVP a mít tak zásadní vliv na jeho výslednou podobu z hlediska kvalitativního posouzení a především funkčnosti.
Tvorba a zavádění ŠVP do praxe
Chalupník, Milan ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Slavíková, Lenka (oponent)
Závěrečná bakalářská práce se zabývá problematikou procesu tvorby školních vzdělávacích programů na základních školách v ČR. Vzhledem k tomu, že se jedná o činnost, kterou si školské subjekty dosud nemohly vyzkoušet a dostupnost výsledků pilotních škol není optimální, snaží se tato práce poskytnout základní informace důležité pro zahájení systematické činnosti na vzniku školního kurikulárního dokumentu. Zpřehledňuje souvztažnosti ŠVP a aktuálních legislativních norem v právním systému ČR a nabízí prostředky pro motivaci účastníků tvorby uvedeného dokumentu. Významnou součástí práce je i výzkum, jehož cílem bylo posoudit faktory ovlivňující proces vytváření ŠVP na základních školách a to i z hlediska jejich rozdílností na školách s počtem do 200 žáků a nad 200 žáků. Výsledky šetření potvrzují, že mezi malými a velkými školami existují rozdíly v některých skutečnostech, které pak mohou ovlivnit vývoj procesu tvorby ŠVP a mít tak zásadní vliv na jeho výslednou podobu z hlediska kvalitativního posouzení a především funkčnosti.

Viz též: podobná jména autorů
5 Chalupník, Martin
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.