Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tvorba nových pomůcek a jejich využití pro analyticko-syntetickou metodu čtení
Chárová, Michaela ; Ronková, Jolana (vedoucí práce) ; Wildová, Radka (oponent)
Cílem diplomové práce je vytvoření nových pomůcek pro analyticko-syntetickou metodu čtení. V teoretické části představuji především analyticko-syntetickou metodu čtení, ale i jiné alternativní metody čtení, které se využívají na školách dnes. Detailně také rozebírám jednotlivé etapy analyticko-syntetické metody čtení a případné hodnocení nebo diagnostiku čtení. Na základě odborné literatury uvádím přínosy ale i problémy, které mohou nastat při výuce analyticko-syntetickou metodou. Představuji také učební pomůcky využitelné ve výuce, které tuto metodu podporují. Pro srovnání s pomůckami k výuce čtení analyticko-syntetickou metodou uvádím typické pomůcky využívané při nácviku čtení metodou genetickou. V praktické části popisuji postupy tvorby učebních pomůcek a uvádím vhodné využití pomůcek v praxi. Funkčnost a použitelnost pomůcek jsem ověřovala na Základní škole a mateřské škole v Božičanech v okrese Karlovy Vary. Ke každé pomůcce jsem vytvořila didaktický komentář, který slouží jako průvodce ke konkrétní pomůcce. Za nejpraktičtější a nejvyužitelnější pro ostatní kolegy považuji přehled konkrétních činností využitelných v praxi. Díky této části může moje diplomová práce sloužit ostatním kolegům jako metodický materiál do výuky. Součástí praktické části jsou zkušenosti, doporučení a komentáře k...

Viz též: podobná jména autorů
1 CHÁROVÁ, Martina
1 Chárová, Markéta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.