Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti podpory osobních asistentů v projektu vzdělávání dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Cesneková, Zuzana ; Matoušek, Oldřich (vedoucí práce) ; Čedík, Miloslav (oponent)
Přímá práce pomáhajícího pracovníka s klientem klade na pomáhajícího vysoké osobnostní nároky. Je zkouškou jeho psychiky, morálního uvažování, expertnosti či dokonce fyzické zdatnosti. Jakým způsobem může organizace, za kterou pomáhající z pozice své profese vystupuje, podpořit pracovníka v jeho úsilí zodpovědně a bezpečně vstupovat do vztahu s klientem a nabízet mu tak co možná nejkvalitnější služby? Snažila jsem se ve své práci nastínit jeden konkrétní projekt pražské neziskové organizace, který je postaven na práci osobního asistenta s dítětem ze sociálně znevýhodněného prostředí (zejm. dětský domov a sociálně slabá rodina). Projekt se zabývá vzdělávacími aktivitami těchto dětí (doučování problémových předmětů, příprava na přijímací zkoušky především na odborná učiliště, zvyšování vzdělanostní úrovně, aktivní přístup k informacím atp.). Na projekt jsem nahlížela, jak vyplývá z předchozího odstavce, z pohledu toho, jakým způsobem je ze strany organizace osobním asistentům při této práci poskytována podpora. Mým cílem bylo jednak zmapovat současný stav a následně, na základě zjištěných informací, dát k dispozici návrh opatření, která by měla, dle mého názoru, danou problematiku ošetřovat. V souvislosti s tím bylo také mým cílem vytvořit seznam opěrných bodů, které by měly organizaci pomoci při náboru...
Možnosti podpory osobních asistentů v projektu vzdělávání dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Cesneková, Zuzana ; Matoušek, Oldřich (vedoucí práce) ; Čedík, Miloslav (oponent)
Přímá práce pomáhajícího pracovníka s klientem klade na pomáhajícího vysoké osobnostní nároky. Je zkouškou jeho psychiky, morálního uvažování, expertnosti či dokonce fyzické zdatnosti. Jakým způsobem může organizace, za kterou pomáhající z pozice své profese vystupuje, podpořit pracovníka v jeho úsilí zodpovědně a bezpečně vstupovat do vztahu s klientem a nabízet mu tak co možná nejkvalitnější služby? Snažila jsem se ve své práci nastínit jeden konkrétní projekt pražské neziskové organizace, který je postaven na práci osobního asistenta s dítětem ze sociálně znevýhodněného prostředí (zejm. dětský domov a sociálně slabá rodina). Projekt se zabývá vzdělávacími aktivitami těchto dětí (doučování problémových předmětů, příprava na přijímací zkoušky především na odborná učiliště, zvyšování vzdělanostní úrovně, aktivní přístup k informacím atp.). Na projekt jsem nahlížela, jak vyplývá z předchozího odstavce, z pohledu toho, jakým způsobem je ze strany organizace osobním asistentům při této práci poskytována podpora. Mým cílem bylo jednak zmapovat současný stav a následně, na základě zjištěných informací, dát k dispozici návrh opatření, která by měla, dle mého názoru, danou problematiku ošetřovat. V souvislosti s tím bylo také mým cílem vytvořit seznam opěrných bodů, které by měly organizaci pomoci při náboru...
Marketing in the non-profit sector
Kozáková, Barbora ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Cesneková, Zuzana (oponent)
Bakalářská práce se věnuje potřebě marketingu v neziskovém sektoru. Teoretická část vymezuje základní pojmy, které s touto tématikou souvisí. V praktické části analyzuje marketingové aktivity české nestátní neziskové organizace, která působí v sociální oblasti. Cílem práce je aplikace marketingu v občanském sdružení Barevný svět dětí, které pomáhá dětem a rodičům v těžkých životních situacích. Práce se zaměřuje především na analýzu prvku propagace, zdůvodňuje důležitost uplatňování propagačních nástrojů a zkoumá jejich uplatňování občanským sdružením Barevný svět dětí. Bakalářská práce popisuje, jak organizace uplatňuje fundraising a z jakých zdrojů čerpá finanční prostředky. Následně je v práci zrealizovaná SWOT analýza. Na základě této analýzy, osobních rozhovorů s pracovníky a ve spojení s plány sdružení na rok 2012 se navrhují doporučení, kterými jsou především změna internetové stránky a vytvoření fundraisingového a marketingového plánu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.