Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský plán založení společnosti na výrobu a prodej doplňků pro psy
Cajzlová, Nikol ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zpracování podnikatelského plánu pro založení společnosti na výrobu a prodej psích doplňků. Analytická část se věnuje validaci prvotní podnikatelské myšlenky pomocí vybraných analyticko-výzkumných metod, na jejichž základě je následně vybrána vhodná podniková strategie včetně obchodního modelu. Návrhová část práce obsahuje zpracování jednotlivých částí podnikatelského plánu.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na její zvýšení
Cajzlová, Nikol ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku výzkum spokojenosti zákazníků společnosti All Inclusive Estates s.r.o. Teoretická část popisuje problematiku marketingového výzkumu. Praktická část analyzuje spokojenost zákazníků zprostředkovanou na základě dotazníkového šetření. Práce obsahuje návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků.
Podnikatelský plán založení společnosti na výrobu a prodej doplňků pro psy
Cajzlová, Nikol ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zpracování podnikatelského plánu pro založení společnosti na výrobu a prodej psích doplňků. Analytická část se věnuje validaci prvotní podnikatelské myšlenky pomocí vybraných analyticko-výzkumných metod, na jejichž základě je následně vybrána vhodná podniková strategie včetně obchodního modelu. Návrhová část práce obsahuje zpracování jednotlivých částí podnikatelského plánu.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na její zvýšení
Cajzlová, Nikol ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku výzkum spokojenosti zákazníků společnosti All Inclusive Estates s.r.o. Teoretická část popisuje problematiku marketingového výzkumu. Praktická část analyzuje spokojenost zákazníků zprostředkovanou na základě dotazníkového šetření. Práce obsahuje návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.