Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na zlepšení marketingového mixu vybrané společnosti
Cahlík, Petr ; Havíř, David (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání současných marketingových strategií používaných společností Svoboda Sklenářství s.r.o. Teoretická část se zabývá základními marketingovými principy a marketingovým mixem, které jsou následně v analytické části uvedeny do praxe analýzou vybrané společnosti. Praktická část navíc nabízí návrhy na vylepšení stávajícího marketingového mixu a optimalizaci propagačních aktivit s cílem posílit postavení na trhu a přilákat čerstvou klientelu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.