Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Příjmení ve městě Dačice
COUFALOVÁ, Lenka
Tato diplomová práce se zabývá onomastickým tématem, konkrétně oblastí antroponomastiky, která se věnuje původu, tvoření, četnosti a povaze osobních jmen. Cílem této práce je rozbor nejčastěji se vyskytujících antroponym v oblasti města Dačic. Rozbor a klasifikace získaného materiálu jsou provedeny na základě studia odborné literatury zabývající se onomastickou problematikou.
K obecným otázkám poruch řeči se zaměřením na afázie
COUFALOVÁ, Lenka
Tématem bakalářské práce jsou obecné otázky vad řeči se zaměřením na afázie. Práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. Teoretická část přináší obecné pojednání o logopedii, neurolingvistice a dále charakterizuje jednotlivá narušení komunikační schopnosti. Dále se zabývá vymezením pojmu afázie, její klasifikací, diagnostikou a terapií. Praktická část obsahuje dvě kazuistiky afatických pacientů a jejich rozbor.
Klima školní třídy a možnosti psychologické intervence
Coufalová, Lenka ; Gillernová, Ilona (vedoucí práce) ; Mertin, Václav (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zaměřuje na klima školní třídy a možnosti psychologické intervence v této oblasti. V teoretické části je věnována pozornost třem tématům: školní třídě jako malé sociální skupině, klimatu školní třídy a možnostem psychologické intervence do tohoto klimatu. Nejprve je po- psáno fungování školní třídy jako malé sociální skupiny, zákonitosti vývoje školního kolektivu a diagnostické metody, kterými lze třídu poznávat. Klima školní třídy je definováno podle složek a aspektů, které jej spoluvytvářejí a ovlivňují. Poté je zpracována tematika pozitivního klimatu třídy a jeho vlivu na efektivitu výuky i na rozvoj osobnosti žáků. Jsou popsány nejčastěji užívané metody jeho poznávání. Poslední téma mapuje možnosti psychologické intervence do vztahů a atmosféry ve školní třídě z pozice učitele i školního psychologa. V empirické části je prezentován výzkumný projekt, který byl realizován v devíti gymnaziálních třídách s cílem zhodnotit klima vybraných školních tříd - prvních ročníků čtyřletých a vícele- tých gymnázií v porovnání s pátými ročníky víceletých gymnázií. Ke zmapování klimatu tříd byl použit soubor dvou metod dotazníkového šetření a jedné poloprojektivní grafické metody. Po vyhodnocení byly nalezeny shodné tendence v klimatu kolektivů dlouhodobě fungujících v kontrastu s...

Viz též: podobná jména autorů
3 Coufalová, Lenka
2 Coufalová, Linda
2 Coufalová, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.