Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategie zavádění nového výrobku na trh ve společnosti Vitana, a. s.
Chládek, Petr ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Burian, Antonín (oponent)
Cílem diplomové práce je určit strategické body a kroky, které je nutné dodržet, aby byl nový produkt zaváděný na trh úspěšný. V průběhu textu je diskutováno několik obecných východisek pro inovování, proces vývoje výrobků až po jejich uvedení na trh. V aplikační části je nastíněna situace na trhu a určena pozice Vitany, a. s. Jsou zde důkladně zanalyzovány její dva produkty -- s diametrálně rozlišnou úspěšností. K tomuto účelu je postupováno analogicky k teoretické části po jednotlivých nástrojích marketingového mixu. U obou produktů je detailně popsán průběh zavádění a identifikovány kroky, které přinesly či naopak zmařily požadovaný výsledek. Závěrem je stanoveno, zda v tomto případě platí typické příčiny neúspěchu inovací.

Viz též: podobná jména autorů
2 Burian, Alois
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.