Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití nástrojů marketingové komunikace soukromých klinik - dosah médií a účinnost poselství
Bumbálková, Blanka ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o komunikační strategii společnosti Asklepion, s.r.o. Cílem práce je analyzovat jednotlivé nástroje komunikačního mixu firmy při působení na cílového zákazníka, zhodnotit její marketingovou komunikaci ve vztahu ke konkurenci a z hlediska účinnosti na základě vlastních výzkumných sond, nalézt problematické oblasti v této komunikaci a pokusit se navrhnout opatření ke zlepšení v těchto oblastech. Teoretická část vytváří základní teoretický rámec pro navazující praktickou část. Jsou v ní popsány specifika marketingové komunikace zdravotnického zařízení a specifika jeho využívání jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. Obsahuje také zásady při vytváření úspěšné marketingové komunikace a nastiňuje možnosti hodnocení její efektivity. Praktická část analyzuje marketingovou komunikaci společnosti Asklepion. Zaměřuje se na využívání jednotlivých složek marketingového mixu, hodnocení její účinnosti na základě porovnání s konkurencí a vlastních výzkumných sond, snaží se nalézt problematické oblasti této komunikace a navrhnout nápravná opatření. Hlavním přínosem této práce je komplexní pohled na marketingovou komunikaci firmy Asklepion v širších souvislostech, definování problematických oblastí a nastínění cesty, kterou by se společnost měla v těchto oblastech vydat.
Regulace ve farmaceutickém průmyslu a její důsledky
Bumbálková, Blanka ; Písař, Pavel (vedoucí práce) ; Zemplinerová, Alena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá regulací farmaceutického průmyslu, se zaměřením na důsledky této regulace. V úvodu je čtenáři představen farmaceutický trh ? jsou vysvětlena specifika trhu, která jsou udávána jako důvody vedoucí k jeho regulaci. Dále jsou představeni aktéři farmaceutického trhu. Další části jsou věnované právě analýze regulace. Nejprve se zaměřuji na regulaci při schvalování nových léčiv a jejich uvádění na trh (důraz je kladen na organizaci Food and Drugs Administration) a ukazuji, jaké má tato regulace důsledky. Následně je analyzována regulace cen léčiv. Ukazuji, že regulace vede kromě nižších cen léčiv, také k nižší ziskovosti farmaceutických firem, nižším investicím do výzkumu a vývoje, zpoždění při uvádění nových léků na trh či dokonce jejich neuvedení, paralelnímu obchodu s léčivy a neefektivním výdajům ve snaze mu zabránit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.