Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti marketingové orientace na trhu bioproduktů
Bulová, Jitka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Maňáková, Martina (oponent)
Diplomová práce na téma Možnosti marketingové orientace na trhu bioproduktů se zabývá problematikou ekologického zemědělství a biopotravin. První část práce slouží k seznámení se s touto problematikou. Jsou zde charakterizovány rozdíly mezi zemědělstvím ekologickým a konvenčním, výhody a nevýhody ekologického zemědělství, specifikace živočišné a rostlinné výroby, podmínky, které musí být splněny v případě přechodu ze zemědělství konvečního na ekologické, následné kontroly dodržování podmínek stanovených zákonem. Další část je věnována biopotravinám a jejich charakteristice, certifikaci biopotravin a marketingu. Praktická část práce zahrnuje vlastní šetření zabývající se povědomím spotřebitelů o biopotravinách. V závěru práce jsou uvedena specifika ekologického zemědělství a biopotravin a na základě provedené analýzy a navržena možná doporučení v oblasti marketingové orientace.
Interní audit
Bulová, Jitka ; Strouhal, Jiří (vedoucí práce)
V bakalářské práce s názvem interní audit jsem se věnovala teoretickému pojetí interního auditu, jaké činnosti jsou s auditem spojeny, pro koho má význam. Druha cast byla zamerena na interni audit v hotelu Hilton. Zde jsem charakterizovala hotel jako takovy a popsala jednotlive procesy interniho auditu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.