|
Projekt marketingové komunikace restauračního zařízení
Buchbauer, Václav ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací restaurace Kamera, která se nachází na pražském sídlišti Barrandov. Na základě analýzy stávající komunikace restauračního zařízení je navržen projekt na její zdokonalení. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, jako jsou marketing, marketingový mix, SWOT analýza, marketingová komunikace či marketingový výzkum. V praktické části práce je představena restaurace Kamera, je zhodnocena její aktuální situace a zanalyzována její dosavadní marketingová komunikace. Cílem diplomové práce je na základě zhodnocení aktuální komunikace a marketingového průzkumu, provedeného formou dotazníkového šetření, rozhovoru a pozorování, vytvořit projekt marketingové komunikace pražského restauračního zařízení, který by měl vést ke zlepšení komunikace s aktuálními i potenciálními zákazníky restaurace do následujících období.
|