Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The analysis of destination marketing of Visegrad countries
Brestovanská, Michaela ; Herget, Jan (vedoucí práce) ; Pauková, Kristína (oponent)
Práce se zabývá analýzou destinačního marketingu zemí Visegrádské čtyřky, Slovenska, Česka, Polska a Maďarska. Analýza předpokládá nástin problematiky cestovního ruchu s důrazem kladeným na pojmy destinace a destinační management, jakož i marketingová koncepce destinace cestovního ruchu. Praktická část práce obsahuje analýzu současného směřování destinačního marketingu v jednotlivých zemích na národní úrovni. V práci se zabýváme vybranými nástroji marketingové koncepce zemí, přičemž vycházíme z oficiálních marketingových plánů národních centrál cestovního ruchu jednotlivých států. Poslední část práce je věnována společnému projektu zemí pod názvem European Quartet, jehož cílem je propagace zemí na zámořských a vzdálených trzích. Při osobní formě se zaměřujeme na čtyři vybrané cílové trhy, a to USA, Rusko, Japonsko a Čínu, které mají nejvýznamnější vliv na návštěvnost regionu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.