Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozbor marketingového mixu prodejce nábytku
Brendelová, Tereza ; Riedl, Marcel (vedoucí práce) ; Jarský, Vilém (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o benchmarkingu na úrovni marketingového mixu zvoleného subjektu, kterým je prodejce nábytku Asko nábytek s.r.o., a o souvisejících tématech jako je marketing, marketingový mix, benchmarking a SWOT analýza. Práci je možno logicky rozčlenit na úvod, cíle a metodiku, teoretickou a praktickou část, diskuzi a závěr. V úvodu a kapitole cíle a metodika práce je shrnut důvod výběru tématu práce, postup jejího vypracování a očekávané cíle. V teoretické části jsou vymezeny důležité pojmy a praktická část obsahuje vlastní výzkum. Diskuze je určena pro zhodnocení výsledků a v závěru jsou uvedeny poznatky z celé bakalářské práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.