Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikace a vztahy s veřejností se zaměřením na chráněná území jižní Moravy
Sahánková, Žaneta ; Riedl, Marcel (vedoucí práce) ; Jarský, Vilém (oponent)
Abstrakt Tato práce se zabývá komunikací a jejími druhy, komunikací s veřejností a marketingovou komunikací ve vztahu k lesu jako součástí přírody, chráněným územím a jejich postavením v ochraně přírody. Cílem této bakalářské práce je návrh komunikační strategie a komunikačního mixu chráněných území jižní Moravy pro komunikaci s veřejností. Dále je zde vysvětlen pojem public relations a jeho celá životní dráha. Další část se zabývá zvolením subjektů z regionu a popisem jednotlivých vybraných chráněných území jižní Moravy a jejich komunikací s veřejností. Formou dotazníkového šetření jsou zkoumáni studenti na dvou středních školách s cílem zjistit, jak jsou chráněné území vnímány studenty. Dále jsou provedeny pohovory s pedagogy pro zjištění jejich názoru k dané problematice. Dále jsou provedeny pohovory s pedagogy pro zjištění jejich názoru k dané problematice. V práci je použita analýza komunikační strategie chráněných krajinných oblastí a národního parku. Na základě konečných výsledků výzkumu jsou zvoleny relevantní návrhy pro zlepšení komunikace.
Rozbor marketingového mixu prodejce nábytku
Brendelová, Tereza ; Riedl, Marcel (vedoucí práce) ; Jarský, Vilém (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o benchmarkingu na úrovni marketingového mixu zvoleného subjektu, kterým je prodejce nábytku Asko nábytek s.r.o., a o souvisejících tématech jako je marketing, marketingový mix, benchmarking a SWOT analýza. Práci je možno logicky rozčlenit na úvod, cíle a metodiku, teoretickou a praktickou část, diskuzi a závěr. V úvodu a kapitole cíle a metodika práce je shrnut důvod výběru tématu práce, postup jejího vypracování a očekávané cíle. V teoretické části jsou vymezeny důležité pojmy a praktická část obsahuje vlastní výzkum. Diskuze je určena pro zhodnocení výsledků a v závěru jsou uvedeny poznatky z celé bakalářské práce.
Ekologické organizace jako vlastnící lesů - analýza současného stavu v rámci České republiky
Sokolová, Barbora ; Hrib, Michal (vedoucí práce) ; Jarský, Vilém (oponent)
Bakalářská práce Ekologické organizace jako vlastníci lesů analýza současného stavu v rámci České republiky se zabývá problematikou vlastníků lesů, jejichž cílem je mnohdy samotná ochrana přírody. V České republice se touto problematikou ochrany přírody zabývají zejména pozemkové spolky. Práce má za cíl prozkoumat tyto subjekty, zjistit kvantitativní charakteristiky těchto nových vlastníků lesa a zaměřuje se na analýzu cílů ve sféře managementu lesních ekosystémů. V teoretické části se práce zabývá novými vlastníky v sousedních zemích a v České republice. Dále práce uvádí, jak ovlivňuje činnost vlastníků lesa zákonné prostředí v České republice. Následuje kapitola pozemkových spolků, která rozebírá, jak tyto spolky vznikly, čím se pozemkové spolky zabývají a jaká je situace těchto spolků v České republice nyní. V praktické části je použito dotazníkového šetření pro zjištění činností pozemkových spolků v rámci ochrany přírody. V závěru jsou srovnány zjištěné informace se získanými informacemi ze sousedních států a shrnutí zjištěných skutečností o pozemkových spolcích v České republice.
Business model canvas a jeho aplikace v dřevozpracujícím průmyslu
Borovičková, Nina ; Riedl, Marcel (vedoucí práce) ; Jarský, Vilém (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou business modelu canvas, který je chápán jako plán strategie podniku. Jeho strukturu tvoří devět základních prvků (zákaznické segmenty, hodnotová nabídka, kanály, vztahy se zákazníky, zdroje příjmů, klíčové zdroje, klíčové činnosti, klíčová partnerství a struktura nákladů), které musí být vzájemně provázány, aby mohly přinést významné hodnoty pro podnik a jeho strategii. Cílem práce je aplikovat tuto metodu business model canvas na subjekt působící v dřevozpracujícím průmyslu a současně navrhnout možnosti inovace daného podniku v rámci modelu canvas. Inovace by měla mít významný pozitivní vliv na budoucí vývoj zkoumaného podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.