Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Edukace pacienta s levostrannou srdeční podporou HeartMate II
Brejchová, Eliška ; Kulhavá, Miluše (vedoucí práce) ; Sentivanová, Lenka (oponent)
Diplomová práce pojednává o Edukaci pacienta s levostrannou srdeční podporou HeartMate II. Teoretická část je zaměřená na edukaci a její etické a právní aspekty, na popis edukačního procesu, dále na srdeční podpory a speciálně na levostrannou srdeční podporu HeartMate II. Abych dodala ucelený přehled, zařadila jsem mezi kapitoly i část o anatomii a fyziologii kardiovaskulárního systému a část o srdečním selhání. Věnovala jsem se také specifikům ošetřovatelské péče o pacienty s implantovaným HeartMate II systémem a v neposlední řadě i edukačním tématům, která by měla být součástí edukace těchto pacientů. Empirickou část jsem vedla jako kvantitativní výzkum, kde výzkumným vzorkem bylo 47 respondentů. Respondenty tvořily sestry, které edukují pacienty po implantaci HeartMate II, na kardiovaskulární chirurgické jednotce intenzivní péče. Pro vytvoření zpětné vazby jsem kvantitativní výzkum doplnila o strukturované rozhovory s pacienty po implantaci HeartMate II. Cílem výzkumu bylo zjistit stav a rozsah edukace pacientů s implantovanou levostrannou srdeční podporou HeartMate II. Dále také zjistit, na jaká témata je kladen při edukaci důraz a naopak na jaká témata by bylo potřeba se více zaměřit. Cílem bylo též zjistit, za jakých podmínek edukace probíhá, jaké metody a formy jsou při edukaci voleny a zda...
Edukace pacienta s levostrannou srdeční podporou HeartMate II
Brejchová, Eliška ; Kulhavá, Miluše (vedoucí práce) ; Sentivanová, Lenka (oponent)
Diplomová práce pojednává o Edukaci pacienta s levostrannou srdeční podporou HeartMate II. Teoretická část je zaměřená na edukaci a její etické a právní aspekty, na popis edukačního procesu, dále na srdeční podpory a speciálně na levostrannou srdeční podporu HeartMate II. Abych dodala ucelený přehled, zařadila jsem mezi kapitoly i část o anatomii a fyziologii kardiovaskulárního systému a část o srdečním selhání. Věnovala jsem se také specifikům ošetřovatelské péče o pacienty s implantovaným HeartMate II systémem a v neposlední řadě i edukačním tématům, která by měla být součástí edukace těchto pacientů. Empirickou část jsem vedla jako kvantitativní výzkum, kde výzkumným vzorkem bylo 47 respondentů. Respondenty tvořily sestry, které edukují pacienty po implantaci HeartMate II, na kardiovaskulární chirurgické jednotce intenzivní péče. Pro vytvoření zpětné vazby jsem kvantitativní výzkum doplnila o strukturované rozhovory s pacienty po implantaci HeartMate II. Cílem výzkumu bylo zjistit stav a rozsah edukace pacientů s implantovanou levostrannou srdeční podporou HeartMate II. Dále také zjistit, na jaká témata je kladen při edukaci důraz a naopak na jaká témata by bylo potřeba se více zaměřit. Cílem bylo též zjistit, za jakých podmínek edukace probíhá, jaké metody a formy jsou při edukaci voleny a zda...
Edukace v primární péči
Brejchová, Eliška ; Kulhavá, Miluše (vedoucí práce) ; Strnadová, Alice (oponent)
1. Název práce: Edukace v primární péči 2. Jméno a příjmení autora: Eliška Brejchová 3. Školitel: Mgr. Miluše Kulhavá Ústav teorie a praxe ošetřovatelství 1. lékařská fakulta, Univerzita Karlova v Praze Bakalářská práce pojednává o Edukaci v primární péči, konkrétně o edukaci probíhající v ordinacích praktických lékařů pro děti a dorost. Teoretická část je zaměřena na historii pedagogiky a edukace, na podrobný popis edukačního procesu, na primární péči v rámci pediatrie a edukační témata týkající se tohoto oboru. V empirické části jsem využila metod kvantitativního výzkumu. Cílem výzkumu bylo zjistit stav edukace v primární péči v ordinaci praktických lékařů pro děti a dorost, zda jsou rodičům dětí do 6 let (pacientů / klientů primární péče) poskytovány informace týkající se péče o jejich dítě a v případě, že informace poskytovány jsou, kdo je předává, zda edukace probíhá za vhodných podmínek, vhodnou metodou a zda jsou dané informace pro rodiče dostačující a srozumitelné. Výzkum byl dále zaměřen na získání informací o tématech, o kterých zdravotníci edukují a naopak needukují, ale i o těch, které by rádi upřednostnili rodiče. Klíčová slova: edukační proces, historie pedagogiky a edukace, primární péče, pediatrie, pravidelné očkování, růst a vývoj dítěte, zdravý životní styl dítěte

Viz též: podobná jména autorů
3 BREJCHOVÁ, Eva
3 Brejchová, Eva
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.