Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Blog jako nástroj komunikačního mixu
Pospíšilová, Pavlína ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Brázdil, Stanislav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá blogem jako jedním z nástrojů komunikačního mixu firem. Zvláštní pozornost je věnována influencer marketingu, kterého jsou blogeři součástí jakožto významní názoroví vůdci. Velká část práce je věnována spolupracím mezi firmami a blogery, a to zejména obsahovému marketingu, který je nejčastější formou těchto spoluprací. Hlavním cílem této práce je zhodnocení využívání těchto spoluprací jako součásti komunikačního mixu firem. Teoretická část obsahuje mnoho důležitých teoretických poznatků, na které je v praktické části odkazováno. V teoretické části je čerpáno z odborných knižních a elektronických zdrojů. Praktická část je složená z kvalitativního rozhovoru vedeného s blogerkami a z kvantitativního dotazníkového šetření provedeného se čtenáři blogů.
Marketingové výdaje v období ekonomické krize a po ní
Dostálková, Dominika ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Brázdil, Stanislav (oponent)
Tato bakalářská práce zkoumá změny marketingových výdajů v závislosti na fázích hospodářského cyklu. Především strategii společností, které se ocitly v období hospodářské krize mezi roky 2008-2013. Práce si klade za cíl zjistit, jak se měnily právě investice do marketingu českých firem v tomto období. Teoretická část se věnuje hospodářskému cyklu, marketingu v době krize a marketingovému prostředí. Praktická část se zabývá konkrétními výdaji do jednotlivých mediatypů v závislosti na makroekonomických ukazatelích. Tato část se také věnuje internetové reklamě, změnami v marketingových výdajích na B2B trhu a tržbami mediálních agentur. Změny v marketingových výdajích byly zjištěny jak v závislosti na makroekonomických ukazatelích, tak na trhu B2B a u tržeb mediálních agentur. Rozdíly v investicích do marketingu se naopak neprojevily pouze u velkých společností, které produkují spotřební zboží. Tento závěr byl zjištěn z případové studie pěti vybraných společností.

Viz též: podobná jména autorů
6 Brázdil, Štěpán
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.