Název: Marketingové výdaje v období ekonomické krize a po ní
Překlad názvu: Marketing costs in a period of economic crisis and after it
Autoři: Dostálková, Dominika ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Brázdil, Stanislav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: ekonomická krize; hospodářský cyklus; marketingové prostředí; marketingové výdaje; business cycle; economic crisis; marketing costs; marketing environment

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70121

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-358923


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet