Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hardwarová akcelerace extrakce a spojování položek z hlaviček paketů
Brázda, Mikuláš ; Kekely, Lukáš (oponent) ; Martínek, Tomáš (vedoucí práce)
Téměř každé zařízení v síti potřebuje pro svoji činnost vyextrahovat některá pole z hlaviček paketů, provést nad nimi operace a znovu složený paket přeposlat dál. Toto zpracování musí být implementováno na rychlosti odpovídající rychlosti linky. Na vysokorychlostních sítích se pro splnění tohoto požadavku využívá specializovaných obvodů. S narůstajícími požadavky na flexibilitu sítí rostou i požadavky na flexibilitu těchto obvodů. Provádět změny v jazycích pro popis hardwaru je však složité a časově náročné. Tato práce se proto zabývá implementací obvodů pro extrakci a následné spojení položek hlaviček paketů s využitím vysokoúrovňové syntézy.
Hardwarová akcelerace extrakce a spojování položek z hlaviček paketů
Brázda, Mikuláš ; Kekely, Lukáš (oponent) ; Martínek, Tomáš (vedoucí práce)
Téměř každé zařízení v síti potřebuje pro svoji činnost vyextrahovat některá pole z hlaviček paketů, provést nad nimi operace a znovu složený paket přeposlat dál. Toto zpracování musí být implementováno na rychlosti odpovídající rychlosti linky. Na vysokorychlostních sítích se pro splnění tohoto požadavku využívá specializovaných obvodů. S narůstajícími požadavky na flexibilitu sítí rostou i požadavky na flexibilitu těchto obvodů. Provádět změny v jazycích pro popis hardwaru je však složité a časově náročné. Tato práce se proto zabývá implementací obvodů pro extrakci a následné spojení položek hlaviček paketů s využitím vysokoúrovňové syntézy.
What Do We Do When We Walk?
Brázda, Mikuláš ; Thein, Karel (vedoucí práce) ; Petříček, Miroslav (oponent)
Výtah Tato práce klade důraz na nedůrazné myšlení, a to ve velké zkratce. Co to znamená, nedůrazné myšlení? Nedůrazné myšlení je například to, napsat takzvaný "abstrakt" neboli "výtah", aniž by se zohlednila teorie abstrakce, teorie překladu, teorie výškových budov atd. ad libitum neboli "cokoli chcete". Výtah je (podle Koolhaase) sebenaplňující se proroctví. Představme si teď jeden z nejkrásnějších obrazů vůbec: představme si, že kráčíme do těch Nó - vých Zámků, sta - vi - ja - tám - věé - žičku - zesa - mých - šo - háj - ků (...) mojehó - milé - ho - na sám vr - šék - dali, zlatú - má - kó - věnku - z ně - ho - u - dě - lá - li. V tomto obraze jednoznačně vidíme teorii abstrakce, teorii překladu, teorii výškových budov i teorii libida. Subjektem jsou každopádně "oni". Z milého udělali abstraktní těleso, mou touhu přeložili jako zlatou, a tím z laciné akrobacie udělali kostel. Není potom nic snadnějšího než shrnout celou tuto myšlenku jakožto dialog, přesněji řečeno jakožto partnerskou rozepři mezi: Á - já - tim - vó - jakem - musim byt. Á - já - tim - vó - jakem - musim byt. Á - konec - milování! Á - konec - milování! Á - konec - MILO ---- / ŠTÉÉÉ - VO! Štééé - vuš - ko, ŠtÉÉÉ - vo! Du - ša - mo - ja - ŠtéÉ - vo - ŠtÉé - vúš - ko (...) Tys zase už - napilý...
Půst vidění (současná sakrální architektura v teorii: kostely sv. Ducha v Ostravě a Šumné)
Brázda, Mikuláš ; Biegel, Richard (vedoucí práce) ; Veselý, Dalibor (oponent)
půst vidění (abstrakt) Analýza podmínek možnosti dialogu, který vedu se samotnou stavbou, odhaluje tuto stavbu jako ikonu/událost, a takto poskytuje i privilegovanou metodu pro odemknutí jejího významu - architektonickou θεωρία. Jak ukazuji, jedině v této teorii (která se - ve své nejčistší podobě - uskutečňuje jako precizní provázání nezávislých narativů) je možné vidět to, co vůbec ustavuje stavbu jako sakrální - prostoupení architektury a liturgie, stavby a společenství. Tato analýza pak umožňuje závěrečnou odpověď, kterou mi - pokud je celý argument platný - dává samotná stavba.
Sade a film
Pech, Štěpán ; BOUDA, Marek (vedoucí práce) ; Brázda, Mikuláš (oponent)
Práce nazvaná ''Sade a film'' se zabývá některými znaky Sadova díla, které ve své první části rozebírá, aby jejich výskyt v druhé části analyzovala na čtyřech různých filmech - Saló aneb 120 dnů sodomy, Křik za Sada, Anatomie pekla, Korida lásky. Základní otázkou práce je, jaká kvalita vzniká při styku dvou světů - Sadova díla a kinematografie.

Viz též: podobná jména autorů
2 Brázda, Martin
1 Brázda, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.