Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vytvoření metodiky pro tvorbu multimediálních výukových aplikací
Bourek, Josef ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Cílem této diplomové práce je dát čtenářům přehled o problematice multimédií a e-learningu ve výuce včetně vytvoření metodiky pro tvorbu multimediálních výukových aplikací. Tato metodika usnadní práci tvůrcům (převážně učitelům) multimediálních výukových aplikací. Součástí této práce je i detailní popis funkcionality software Camtasia Studio. Tento software nabízí dostačující množství funkcí pro tvorbu multimediálních dat, a byl využit při tvorbě několika vzorových multimediálních materiálů, které byly vyzkoušeny u studentů. Tato práce je převážně zaměřena pro učitele na všech stupních vzdělávání, kterým nabízí možnost zavedení podpůrného multimediálního materiálu do výuky. Využití této práce není nijak omezeno pouze pro učitele. Mohou ho použít i pracovníci školících zařízení apod. V této práci je rozebrána i problematika komprimace, kodeků a formátů, které s tímto tématem úzce souvisí. Kromě problematiky multimédií je v této práci zmíněna i problematika komunikace jako nedílná součást výuky.
Hodnocení přístupnosti elektronických obchodů
Bourek, Josef ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Červenková, Marie (oponent)
Cílem této práce je otestovat několik elektronických obchodů podle jejich přístupnosti. Jsou zde testovány elektronické obchody, které nepatří příliš mezi významné a známé. Předpokládá se, že jejich přístupnost bude horší než je tomu u jejich veliké konkurence. Nejdříve, před začátkem testování, je zmíněno několik důležitých faktů. Je vysvětlen pojem přístupnost obecně, a přístupnost webových stránek. Jsou zde popsány základní hendikepovaní uživatelé, kteří trpí určitými typy hendikepů a to jim zhoršuje práci na internetu. Jsou zmíněny způsoby testování přístupnosti, obzvláště metodiky, které se pro testování používají. Z těchto metodik byla zkonstruována jedna metodika, které obsahuje pouze některé prvky metodik, aby metodika odpovídala rozsahu práce. Po zkonstruování metodiky je vybráno několik menších elektronických obchodů, na kterých je metodika aplikována. Po otestování jednotlivých obchodů jsou vyhodnoceny samostatně a vzájemně porovnány.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.