Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aspekty podpory wellbeingu na základní škole se zaměřením na mimořádně nadané žáky
Boučková, Barbora ; Marádová, Eva (vedoucí práce) ; Kadrnožková, Monika (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na wellbeing žáků ve vzdělávání. Konkrétně se jedná o žáky dvou paralelních tříd, kteří navštěvují základní školu se specifickou organizací výuky pro mimořádně nadané žáky. Cílem práce je postihnout subjektivní pocity žáků v souvislosti s aspekty školního prostředí, které byly implementovány za účelem podpory wellbeingu žáků. První část práce zahrnuje teoretická východiska, která shrnují poznatky o problematice wellbeingu. Zaměřuje se na aspekty, které mohou ovlivňovat wellbeing ve vzdělávání s přihlédnutím na výuku mimořádně nadaných žáků. Druhá část práce obsahuje popis a výsledky vlastního výzkumného šetření, které probíhalo ve dvou etapách. V první etapě výzkumného šetření byla použita kvantitativní metoda sběru dat prostřednictvím dotazníku, respondenty byli žáci dvou paralelních tříd na vybrané základní škole. Na základě analýzy výsledků první etapy výzkumného šetření vznikly podklady pro vytvoření otázek pro druhou etapu výzkumného šetření. To probíhalo kvalitativní metodou prostřednictvím rozhovoru s třídními učitelkami žáků. Výzkumným šetřením bylo zjištěno, že některá opatření, která byla zřízena za účelem podpory wellbeingu, žáci využívají s pozitivními pocity (organizační uspořádání kmenové třídy a možnost výběru ze tří nabízených pokrmů k obědu jsou...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.