Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Budování značky Career Days na českém trhu
Boskovičová, Alexandra ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Práce se zabývá analýzou strategie značky Career Days. Career Days jsou obdobou veletrhu pracovních příležitostí pro studenty a absolventy vysokých škol. Jsou každoročně pořádány mezinárodní neziskovou studentskou organizací AIESEC. Cílem bakalářské práce je popsat a zhodnotit postavení značky na českém trhu a doporučit změny, které by pomohly zvýšit její povědomí. V úvodu práce se věnuji popisu organizace AIESEC, její struktuře a fungování. Další část představuje samotný projekt Career Days, jeho koncept a podstatu. Důkladné analýze strategie značky se věnuji v hlavní části své práce. Popisuji zde celý průběh a fungování propagace projektu. V závěru navrhuji zlepšení, které by vedly k posílení značky Career Days.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.